• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Full HD / HD-Ready / Vanha saa kelvata

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Full HD / HD-Ready / Vanha saa kelvata -

• 1) Kyllä, tallissa odottaa oma Harlikka

Ääniä: 0 0,0%
  • 2) Kyllä, voisin jo harkita siirtymistä Harlikkaan pikkuhiljaa..

• 3) Ei, Harlikka ei vaan ole "se" mun juttuni

• 4) Muuta, mitä:

• Ääniä yhteensä
    0

mchuurre

Vanhempi Jutaaja
Jovain..
sport05.gif

Messut kun ovat nurkan takana niin sillä tästä galluppia peliin, olkaapa hyvät !
bowdown.gif

Eli ihan vaan jotta tuleeko miten raakasti ruuhkaa HD-osaston eteen.....

Night Rod Special tai Muscle kävisi kyllä. Pitäis vaan päästä kokeilemaan, että kestääkö paikat vetää kunnon siivuja noilla vai hajoaako esim. selkä yli 300km päivämarsseissa.

Mä en tartte mitään HD valmista lcd-räppänää. Jo koskas ne uusinta,toimivaa tekniikkaa sisältävät fullHooReet oikein tuleekaan markkinoille
confused_orig.gif

Mulla on jaappanialainen plasmatäristin.
Ja kokoa piisaa
inlove.gif

Äänetkin tulee jälkiasennuksena viiden mökäpöntön kautta.

Rok
buttrock.gif

Customit ja Harlikat eivät vaan ole minun juttuni.

Olen vielä käsistäni huono mitään kokoamaan, purkaminen kyllä sujuu
tounge.gif

Valmis japsipakettiraketti käy vallan hyvin minulle.

Jalat edellä minut viedään vain hautaan.
cool.gif

no mul on HD, mut nykyään pystyn havainnoimaan että on olemassa myös muun merkkisiä pyöriä.

ps. kirjoitusasu "Harlikka" voi jossain kiihkouskovaisessa herättää voimakkaan vastareaktion. lempinimiä luonnollisesti on mutta tuo ei kuulu "hyväksyttyihin".

Löytyy hienosti pelaava FullHD tallista! Vaihtaakin voisin, mutta merkki säilyis. On nää nii kivoja kapistuksia!
smile_org.gif

Kaveri on kyllä kovasti yrittänyt puhua ympäri, mutta ei vaan oikein iske meikäläiselle. Selvästi enemmän kiinnostaa Bemarin Gessu, se kuume on taas kevään korvalla ollut noususuunnassa
tounge.gif

Seuraavaksi HD on kyllä yksi vaihtoehto. Eniten kiinnostaa Night Train tai Night Rod. Muutaman vuoden päästä pitänee harkita asiaa. Mieli voi kyllä muuttua monta kertaa matkalla.
blush.gif

Ennemmin AD kuin HD, tai vaikka molemmatkin, mutta HD ei ole mun juttuni. Japsikustomi voisi mennä, mutta ei Harley
tounge.gif

Taidan pysyä TDM:ssä kun rahaa ei olis kuin sporaan ja sitä ei voi ostaa kun tuossa toisessa topicissa sitä sanottiin tyttöjen pyöräksi
biggrin.gif

Kyllä varmaan sekin osasto tulee tarkistettua. Vanhassa kuitenkin pysyn
wink.gif
.

Yks toinen mustaoranssi osasto kiinnostaa, ei vaihtomielessä. Mut jos tota leluvalikoimaa lisäis
cool.gif
.

luotettavaa H D 1200 lättäpää tekniikkaa on mulla uudempia ei ole ollu ehkä nukle ja pannu seuraavina ei koskaan uudempaa kuin 1957 vm H D
Kyllä kolkyt luvun H D ajaa enempi päivässä kuin monet japseilla Ajan varmaan rautaperse ajon ensi kesänä mun H D 1200 U vm 1937

Sitten kun nuo eurot rupeavat tekemään pesää meillekin niin hd kaveriksi muille vehkeille. Ykköspyöräksi en sellaista ainakaan vielä hankkisi. En ole tosin ajanut HD:lla metriäkään joten "mutu" pohjalta tätä kirjoitellaan.

Back