• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Foorumin prätkien kuutiokartoitus...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Foorumin prätkien kuutiokartoitus... - onko sinun prätkäsi...

• 1.  125 - 250 cc

Ääniä: 0 0,0%
  • 2.  300 - 400 cc

• 3.  450 - 535 cc

• 4.  550 - 600 cc

• 5.  650 - 800 cc

• 6.  850 - 950 cc

• 7. 1000 cc ja yli

• Ääniä yhteensä
    0
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
944 ja siis ducati ST2 ja eka pyörä alla...
062802moto_prv.gif

Isolohko-ärräsuitsa sen olla pittää.....ja emännälle olis hankinnas pikkulohkoinenärrä...kellää tietoo???eli siis alimmaiseen lokeroon täplän laitoin
lookaround.gif

Kröhöm... mä pyrin että se tulee olemaan sitten 600..
inlove.gif

mutta mielihän voi muuttua moneen otteeseen
nixweiss.gif

Viime kesäinen ajokki oli CB 750 ja tulevan kesän VF 750  
062802moto_prv.gif

Hmm... ei edistystä, nujertaako ikävuodet kuutioiden kaipuun
wow.gif

Ja höpsistä! Mammakin innostui viime kesän reissuista sen verran, että tahtoo ajaa myös itse ensi suvena. Joten pyörän on oltava myös paremman puolikkaan hallittavissa  
cool.gif

Sitäpaitsi Magna ON UPEA MOPO
062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

No nyt on 750-kuutioo, mutta ei sillä pitkälle pötkitä. Tuppaa toi nälkä vaan kasvamaan syödessä :kieltäsullevaan:

Edit: Ja niinhän siinä kävi että nyt lukemat päivitetty 1137 kuutioon
062802moto_prv.gif

Joo, melkein kaikki kaksipyöräiset on pyöriä. Itselläni on Kawasaki GBZ-550. Kenties kesään mennessä vähän modifioitu?

Opettelin ajamaan Honda VT600:lla. Sillä ajelin kolme kesää ja se rupesi tuntumaan pieneltä ja sain väsytystaktiikalla vaimonkin suostumaan pyörän vaihtoon. Nyt tallissa odottaa kevättä Intru 1400. Vääntö on meille customkuskeille tärkeä asia. (Viittaan Jussin ja Sailor4ever:n kommentteihin). Sitä pitää olla riittävästi että cruisailu olisi täydellistä.
Kokeiltuani isoa intrua, olin heti myyty.
En rupea heti virittämään pyörää vaan ajelen onnellisesti pari kesää ja jos mopo rupeaa tuntumaan taas pieneltä, niin sitten voin virittää sitä ja olla taas pari kesää onnellinen paremmasta suorituskyvystä ja väännöstä.
Jussi ja Sailor4ever toimiiko se näin ? Tällä tavoin pääsen ainakin 4 kesää eteenpäin. Mitä sitten Intrun jälkeen ? Onko enää mitään parempaa ?

650 kuutiota mun jammussa, riittänyt hyvin ekaksi customiksi mutta samaa mieltä kuin Baku eli se vääntö ratkaisee. Eli isompaan tekis mieli vaihtaa.

Kahteen pyttyyn mahtuu mulla yhteensä 450cc, mutta kun sillä en ole vielä päässyt ajamaan
crazy.gif
projekti kesken. Jos olis enemmän rahaa niin kuutioitakin olis enämpi
biggrin.gif
Noo tuosta on kuitenkin hyvä aloittaa.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (MegaB @ Touko. 02 2002,17:48)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kyllä se sinne 750 menee...  :) .

Suitsa on niin nätti poitsu ettei tosikaan  
inlove.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Nyt kyllä osuit asian ytimeen!!
biggrin.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

Täytyy tunnustaa että 750:stä tuli äänestettyä turhan hätäisesti.
Ysisataseenhan se lopulta meikäläinen nyrjähti.
biggrin.gif

Pieniä tilastollisia vääristymiä lienee enemmänkin?
tounge.gif

Toinen pyörä on menossa, ja kuutioita löytyy minulle (toistaiseksi
biggrin.gif
) riittävät 750 mallia GSX-R...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back