• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Foorumin prätkien kuutiokartoitus...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Foorumin prätkien kuutiokartoitus... - onko sinun prätkäsi...

• 1.  125 - 250 cc

Ääniä: 0 0,0%
  • 2.  300 - 400 cc

• 3.  450 - 535 cc

• 4.  550 - 600 cc

• 5.  650 - 800 cc

• 6.  850 - 950 cc

• 7. 1000 cc ja yli

• Ääniä yhteensä
    0
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Piikiillä aloittelin vuonna 1991-1992 ja sen jälkeen taukoa nämä muutamat vuodet ja nyt pitkä aikanen haave toteutui kun hankin 1000 cebarin
062802jumpie_prv.gif

joo elikkä 600 thundercat löytyy ja tosiaan kaikki kaks pyöräset on mopoja ja enkä ota nokkiini jos joku isommalla pyörällä ajeleva sanoo mun mopoo mopoks

Eikös vakuutusmaksut nouse aika radikaalisti silloin kun mennään moottoripyörän kuutiotilavuudessa yli 600cc?

Joo-ops. Mopolla aloiteltiin silloin 6-vuotiaana, hienoin niistä (Tunturi Super Sport) piti mennä sitten antamaan vaihdossa piikkiin (Yamaha RD 125 DX vm.-81). Sitten hieman isompaan, Suitsan GS 450 toimi hyvin kunnes kävi pieneksi, ja nyt alla tuo 1100 GSX:n vanha sotaratsu. Ja kaikki nuo on vielä tallessa...  
smile.gif

Meisseli -> ainakin mulla on pelkkä liikennevakuutus 1100:ssa samaa hintaluokkaa/vuosi kuin 450:ssa (Tapiola)...

No mutta niemihe:llä oikein GSX:n sotaveteraani alla...mulla joskus ollu -81 1100 Gsx ja ranteet venyi ja paukkui..
biggrin.gif

Agostini -> Heh heh... tuppaa olemaan ihan hyvin tuota "voemmoo" ko. pyörässä - alkoi kytkinkin luistamaan yläkierroksilla viime kesänä. Tähän kesään lähdetään vahvemmilla kytkinjousilla, Laserinputkella ja factoryn suuttimilla. Saas nähdä kuinka ranteet nyt venyy...
biggrin.gif

Kyllä 600cc riittää meikäläiselle.Töissä pojat kysyi et mikset laitanut 1000 cm? Kysyin että mihinkä se järki jäi...mihin meikäläinen tarvitsis tonnisen pyörän...Suomalaiset luulee et kuutiot on tärkein, ei se niin ole...täytyy vähän suhteuttaa mihin pyörää tarvitsee! Lindenin Hannu sanoi hyvin minun mielestäni...et suomalaiset on unohtaneet kuutioluokat 300-400 jotka on näppäriä kaupunkipyöriä.Mut niitä ei kukaan enää tahdo.
mad.gif

Omistan juuri niin sanotun kaupunkipärrän, kun ei tolla oikeasti hurveesti kehtaa motarillekkaan ängetä tientukoksi...

kaikki 347 kuutiota...

mopoluokkaan pukkaa
sport05.gif

Riittää itselleni täysin kun emäntä ei suostu paljon kyydissä istumaan mutta mukavampi mutkapätkää ajella issekseen.

Kuutioita löytyy tasan 599. Eikä oo edes suuttimia vaihdettu (niitä joita muut kutsuvat pakoputkiksi...)

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back