Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan mielenkiinnosta, mitkä mopottimet koeajoit ennen valintaa?Koetin olla puolueeton, vaikka omassa -06 Fjärrässä vasta 700km mittarissa![]()
Ei täällä saa hehkuttaa ZZR 1400:aaMusta hevonen on täs: Kawa zzr1400![]()
![]()
Ööh...oisko pitänyt?Ihan mielenkiinnosta, mitkä mopottimet koeajoit ennen valintaa?Koetin olla puolueeton, vaikka omassa -06 Fjärrässä vasta 700km mittarissa![]()
Niin täällä keskutellaan nyt moottoripyöristäEi täällä saa hehkuttaa ZZR 1400:aaMusta hevonen on täs: Kawa zzr1400![]()
.![]()
No ei tietenkään, saahan noita vaihdettua jos kyllästyttää tai ei ole tyytyväinenÖöh...oisko pitänyt?Ihan mielenkiinnosta, mitkä mopottimet koeajoit ennen valintaa?Koetin olla puolueeton, vaikka omassa -06 Fjärrässä vasta 700km mittarissa![]()
![]()
Miksipä ei saisi hehkuttaa ja haaveilla?Ei täällä saa hehkuttaa ZZR 1400:aaMusta hevonen on täs: Kawa zzr1400![]()
.![]()
Pan Europeanista vielä:Itse ostin Panin tammikuussa, aiemmin oli Blackbird. Olin ihan tosissani viime keväänä ostamassa FJR:n, mutta koeajo oli hieman pettymys. Erittäin meluisa ainakin vakio-plexillä. Raskaampi ajettava kuin Pan. Molemmat on kyllä hyviä matkapyöriä. Kun puhutaan sport-touring pyörästä, FJR on enemmän sportti päästä kun taas Pan enemmän touring päästä. Yamahan moottori on pirteämpi ja tyypillinen four, jossa on kiekaisukohta. Pan vääntää kyllä sekin ihan hyvin, mutta V-moottorille tyypillisen tasaisen vääntökäyrän takia ei ole kiekaisukohtaa ja tuntuu puhdittomammalta. Kestävyydessä ainakin amerikan poikien kommenttien perusteella FJR jää selkeästi hopealle: on venttiiliongelmaa, on peräongelmaa. Pan kestää paremmin, ainoa tunnettu tyyppivika on ollut löysät vesiputket. Kaverit on ajelleet yli 150.000 mailia ilman mitään ongelmia. Vaikea valinta. Itse siis päädyin Paniin ja olen toistaiseksi tyytyväinen. Kevyt ajettava ja ominaisuudet nimenomaan matka-ajoon minusta hyvät.![]()