Onko tollasta liikkeellä?Saas nähdä, kuka ahneuksissaan on ensimmäinen ja ostaa virtuaalipyörän netistä ja lähettää rahat näkemättä pyörää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tollasta liikkeellä?Saas nähdä, kuka ahneuksissaan on ensimmäinen ja ostaa virtuaalipyörän netistä ja lähettää rahat näkemättä pyörää
Niinkuin huomaat, oikein hinnoitelluilla on tapana tehdä kauppansa. Loput roikkuu nettimotossa kuukausitolkulla määräämässä "oikeaa" hintatasoa.Se on "myyty". Halvin, joka on edelleen myynnissä:Kyllä niitä aika edullisesti löytää täältäkin. -Kliks-
http://www.motopalsta.com/vaihto/?uusi=0&id=58378
KlikOnko tollasta liikkeellä?Saas nähdä, kuka ahneuksissaan on ensimmäinen ja ostaa virtuaalipyörän netistä ja lähettää rahat näkemättä pyörää![]()
Aika dille saa olla, jos ei itse -tai luotettu osapuoli, tsekkaa pyörää. Mulla on ollu kaks Saksan tuontia, eikä niissä ollu mitään valittamista. Ne toi ammattilainen, mutta...
Niinpä ja kuulemma niitä dillejä ei ole Suomessa kuin muutama sataAika dille saa olla, jos ei itse -tai luotettu osapuoli, tsekkaa pyörää. Mulla on ollu kaks Saksan tuontia, eikä niissä ollu mitään valittamista. Ne toi ammattilainen, mutta...
Sähän oot Hollannin kielen rohvessori!sanoi:Toi Belgian porukka sais opetella saksaa tai enklantia, mää en ymmärrä tosta jumankauta mitään."Tämä mopo on huolimati painostansa ulospistävässä kunnossa, kaahattu 3500 km vihree metallihohtoinen ongenvapa painavine syötteineen seuraa aidon kaupan tekijäisinä..."Deze moto is te zwaar van gewicht hij is wel in uitstekende staat heeft maar 3500 km is in groen metalik geen ongeval met gebeurd een echt koopje.95%![]()