Riippuu mitä mopolta haluaa.
Olen ajanut XX:llä ja FJR:ään verrattuna Hondan ajoasento on kyykky. Urheilullisessa ajossa ok, mutta en henk. koht. halua ajaa noin kyyryssä matka-ajoa, enkä myöskään koe sitä miellyttäväksi ajoasennoksi kaupunkiajossa.
Tsekkaa mitä FJR:stä poristaan
www.fjrowners.com. Sieltä löytyy myös lisävarusteinfoa, mm. pleksejä jne. Minulta löytyy kohtuusetti ylimääräistä tavaraa pyörästä, info niistä näiltä sivuilta alkujaan.....
Paniin verrattuna FJR on PALJON ajettavampi kaupungissa, en halua ajaa kaupunki jne kruisailua laukkujen kera. FJR:stä ne lähtee nätisti pois ja ei ole mitään rumia telineitä. Siis onhan Pani hyvä käsitellä kaupunkiliikenteessä mutta en minä boksien kanssa halua kokoajan ajaa.
Olen FJR:llä ajanut vuoristossa mutkatietä (Japanissa), pujottelua liikenteen seassa Tokiossa, maantiellä yli 200km/h boksien kera (ei Suomessa), Suomen suvessa soratietä ja tietysti normaalia matka-ajoa maantiellä niin Suomen nopeuksissa kuin vähän reilummissakin vauhdeissa. Sorateiden kunkku FJR ei ole, mutta tarvittaessa etenee sielläkin.
Tuo Moto-lehden Matkatestiraportti oli aika hyvä kuvaus FJR:stä.
Puhtaasti matka-ajoon Pani on parempi, puhtaasti urheilulliseen ajoon tonninen kyykky on parempi, jne jne.
Mutta ei ole tullut vastaan parempaa yleiskäyttöpyörää
Vaihdan FJR:n kunhan minulla on varaa ostaa neljä pyörää talliin FJR:n tilalle