• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Fix It Pro - kynä 3,30$ Dealextreme[url]

Vinkataan nyt tännekin, että tämä TV-Shopissakin oleva korjauskynä, mikä maksaa siellä 40€ kappale, on tarjolla tuolla DX:ssä otsikon mukaiseen hintaan ja hinta sisältää myös postikulut.

Ei siis mikään kopio, vaan juurikin saman valmistajan sama tuote, mikä on TV-Shopissa.

http://www.dealextreme.com/p....n-52276

Jos tuo pulju on jollekin tuntematon, niin olen itse tilaillut sieltä sälää jo kolmatta vuotta ja yleensä on tullut tavarat viikossa, mutta tässä viimesen vuoden aikana on välillä joutunut venaamaan kuukaudenkin. Kaikki on kumminkin aina tullut, joten tämän mukaan ostoksille.

Mahtaako tuo kynä oikeasti toimia? Oletko ihan käytännössä todennut toimivaksi?

nimim. Mitään en usko ennenkuin itse näen ;)

nimim. Mitään en usko ennenkuin itse näen ;)
En ole itse vielä testannut, koska odotan tilaustani, mutta mitä olen kuullut, niin ei tuolla kunnon maalipinnan läpi yltäviä naarmuja korjata, mutta hepposemmat naarmut pitäisi korjaantua tuolla.

Tosin hinta on niin pieni, että sen takia testailen mielelläni.

Laitan toki tarkempaa kommenttia, jahka kynät saapuu.
smile_org.gif

Mulla on myös tuollainen DX-kynä hyllyssä, en ole vaan jaksanut vaivautua kokeilemaan. Naarmuja kyllä olisi mutta eivät ole niin häirinneet että olisi jaksanut vaivautua
smile_org.gif

Tietysti mielenkiinnosta voisi koittaa, että miten tuo toimii.
Hyvät on katteet tv-shopissa...

No kyllä ne on Deal Extremelläkin vielä kate% ns. "kohillaan"
tounge.gif
eBay:sta sama kynä alk. 1.13 US$ postikuluineen kaikkineen
cool.gif

Ostin varsin huutonetin kautta kyseisen kynän.Itseasiassa ostin noita kolme kappaletta.Hintaa noille tuli yhteensä noin 12e.Kynällä korjaa ainoastaa pienen naarmun lakkapinnassa.Isompiin naarmuihin tuolla kynällä ei tee mitään
sad_orig.gif

Eli kynässä on jotain lakkaa.Rahat kyllä menee täysin hukkaan tuolla kynällä.No tulipas aisaki kokeiltua
biggrin.gif

Ja eikai tuo mitään taikuuksia tee, eli tuskin korjaa mitään sellaista mitä hiova vaha ei korjaisi

Juujuu, otat tuon tussin pois taskusta, rupeaa tapahtumaan maalivammalle seuraavaa:
- tussin takavasemmalta tulee pieniä tussiapureita, jotka hiovat vioittuneen maalikohdan. Tämän jälkeen uusi tussiapurijengi tulee puhdistamaan ja tarkastamaan hionnan jäljen.

- tämän jälkeen em porukka kutsuu tarvittaessa kittaajia ja kuivuneen kitin viimeistelijöitä. Ellei tätä jengiä tarvita, tussia riittää myös naapurin autoon.

- todettuaan pohjatoiden olevan ok, tussi tutkii vikaantuneen pinnan värisävyn, sävyttää maalin, ruiskuttaa riittävän määrän peittäviä maalikerroksia vamman ylle, hioo ne kuivumisen jälkeen, lakkaa pinnan riittävän monta kertaa hiontoineen ja toteaa pinnan laadun ja huokaisee:

Onneksi näitä tusseja saa näin halvalla! Osta pois. Mikäli ostat muutaman kappaleen, saattaa mukaan tulla poltto- ainejärjestelmän magneetteja, jotka ohjaavat polttoaineen molekyylit oikeaan asentoon, ja pienentävät kulutusta mutta nostavat tehoa. Moottorissa siis.

ONNEA TILAAJILLE!

Korjaa se varmaankin naarmun lakassa jos naarmu ei yllä värimassaan asti, mutta ei sillä mitään konepellin kiveniskemiä korjaa.

Kynät saapuivat tiistaina, mutta tänään kävin vasta noukkimassa postista. Ei tosiaan korjaa mitään maalipinnasta asti naarmuuntunutta, mutta hyvin näyttäis pelaavan pieniin naarmuihin.
smile_org.gif

Back