Kertokaas miten kannattaa edetä seuraavassa tilanteessa: pyörään viime kesänä säädetty pakoventtiilit ja laitettu uusi venakopan tiiviste ja tämän huollon jälkeen noin 200km pyörästä meni vaihteen siirtäjä paskaksi oli syöpynyt ja päässyt kolme ratasta osumaan toisiinsa ne vaihdettiin ja hintaakin oli mukavat 1100e.
nyt pyörällä ajettu venttiilien säädön jälkeen noin 1000km ja tuo venakopan tiiviste pulpahti ulos liikennevaloissa olin tätä ennen ajanut pyörällä 70km eli kone oli lämmin ja toimi moitteettomasti, kunnes se tivari pulpahti ulos. No soitto kyseiseen mp-huoltoon jossa nämä kaikki huollot tehty--->hakivat pyörän meni viikko kysyin sähköpostilla, että onko pyörästä vika löytynyt mistä johtuu vastaus itse huolto vastaava/päällikkö:
huohotin tukossa/viallinen, että ilmoittaa kun uusi huohotin on tullut ja pyörä toimii.
Odotin viikon kunnes tuli tekstiviesti puh pyörä on valmis--soitto firmaan, että mikä nyt oli rikki ja mitä maksaa?
vastaus oli: ei mikään ollut rikki, mutta tulis maksaa 480e.
hieman miettien painelin firmaan ja löin sähköposti viestin myyjän ja korjaajan eteen, että miten selitätte tämän, kun teidän pomo on näin laittanut(pomo siis ei ollut paikalla) ei oikein osanneet sanoa mitään ja mitään syytä sille miksi oli tiiviste pulpahtanut ulos.
Heitin siinä et meinaatteko, että minä maksan 480e joka viikko, kun se tivari jostain syystä ulos pulpahtaa.
vastaus tähän no otat nyt pyörän ajoon ajele viikonloppu ja maanantaina tule keskustelemaan pomon kanssa eli ei velottaneet mitään nyt.
Kusetettu olo on ikävästi miten mä lähden tätä hoitamaan otanko suoraan kuluttaja asiamieheen yhteyden vai menenkö ensiksi kysymään kuka kusettaa ja ketä?