• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Finnlines 20.5 Kroatiaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tume8602
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko 20.5 innokkaita lähtijöitä Kroatiaan. Itse ajattelin lasketella Zabrekin kautta, sisämaata Dubrovonikkiin ja sieltä rantatietä alppien läpi takaisin Trävemundeen. Matkaa kertyy reilut 4000 km ja paluu olisi 30-31.5.2009. Pyöränä Pan European-07. Terv. Motoristi 50+
062802moto_prv.gif

Jos niin aiot, niin käy ihmeesä Plitvickan putouksilla ykköstietä Zagrebista etelään mennessä. Varaa aikaa paikanpäälle n.4-5 tuntia, koska mopot ja muut ajoneuvot jätetään parkkipaikalle ja bussilla tai kävellen pääsee putouksille. Muutoin Kroatian sisämaa ei ole mitenkään ilmeelistä nähtävää, rannikolla sitävastoin on.
kaboom.gif

Terve tume.Olen etsinyt reissu kaveria euroopan kierrokselle,vakio matka kaveri estynyt.Olen käynyt viimeksi Dubrovnikissä mopolla keväällä 07.Matka ajankohta kävisi loistavasti.Pyöränä Honda 800 vtec.

Back