• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Finfonicin yksilölliset kuulosuojaimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja stoneman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mahtaakohan noista "kunnon" tulpista olla enää hyötyä, kun minulle kävi vähän hassusti ja koko harrastuksen jatko on vaakalaudalla...

Eli hommasin ensimmäisen oman pyörän keväällä ja kun olin kaverin kanssa parin tunnin lenkillä heinäkuussa, niin seuraavana aamuna molemmat korvani soivat todella ärsyttävästi. Ajettiin normaaleilla nopeuksilla (80-120), eikä missään vaiheessa tuntunut korvissa pahalta.

Pelästyin perkeleesti ja menin lääkäriin kun soiminen oli jatkunut viikon, lekuri teki kuulotutkimuksen ja kuulo oli edelleen hyvä, vaikka korvat hieman soivatkin... Kysyin vielä että uskallanko vielä ajaa pyörällä, jos pidän aina tulppia päässä ja vastaus oli, että voin huoletta ajaa tulpilla!?

No viime viikolla olin taas kolmen tunnin lenkillä maanteillä normaaleilla nopeuksilla tulpat tietenkin korvissa ja seuraavana aamuna huomasin että oikea korva soi kahta pahemmin ja siitä alkoi suunnaton ketutus ja pohtiminen, että olisi pitänyt uskoa ekasta kerrasta... Ja että mikä päässäni on vikana, kun voi ottaa noin pahasti, vaikka on tulpat korvissa, eikä ole tuntunut missään kun ajoäänet ovat vaimeat tulpilla???

Nyt korva on soinut viikon verran ja huomenna taas lääkäriin, täytyy sanoa että pelottaa aivan **tusti, että päässä soi loppuelämän. Joten luonnollisesti tämän harrastuksen jatko mietityttää, jos korvat voi aina alkaa soida pahemmin ja tuota riskiä en voi enää ottaa... En vaikka korvissa olisi mitkä suojat, täytyy vaan toivoa että korvistani löytyy "oikea" vika, johon löytyy hoito / lääke.

Eli mahdollisesti torilla on myytävänä hyvinkin pian -04 mallinen 600 gixer 3000km ajettuna Akralla, Shoein X-Spirit, Rukan goret, Oxtarin gore saappaat ja kaksi paria Ixs:n hanskoja  
sad_orig.gif

No voi pärkkele! Onpa kinkkinen tilanne sulla, toivotaan että taustalta paljastuu flunssa yms helppo selitys.

Yhtenä vaihtoehtona on siirtyä matka-pyörään tai enskaan jossa on kottikärryn kokoinen visiiri edessä. Ei tule mitään virtauksia silmille.
Itse olen jättänyt ear yms tulpat kokonaan pois koska ne aiheuttavat sellaista matalataajuista jyminää ja jytkettä korviini. Korvissa on pitkän matkan jälkeen pillannut paljon vähemmän kun kuuntelee niitä suhinoita ilman mitään yrityksiä. Nyt on tietenkin ollut selvityksen alla nuo muotoonvaletut pötkyt josko niistä saisi helpotuksen ääneen ja kaupanpäälle vielä musaakin.
nixweiss.gif

Enpä ole tuota finfonicin "hintaa" katunut minuuttiakaan!!!
Olen alkanut käyttää tulppia töissä, baarissa ja monessa muussa meluisassa paikassa. korvan mukaan valettuna istuvuus on aivan eriluokaa kuin eareitten, ne kun painaa leukaluutkin pois paikoiltaan!!!!! Paikoilleen laittaminen ei vie kuin pari sekunttia.
thumbs-up.gif

Ehkä se on niin ettei hyvää ja halpaa olekkaan???

Toi Jusan mainitsema juttu voisi ehkä selittyä joko väärässä paikassa olevalla vaikkupalalla tai korvatulppien aiheuttamalla mekaanisella ärsytyksellä (tai näiden yhteisvaikutuksesta). Onko soimista tullut joka ajokerralla? Kuinka monella? Sellaisestakin on omaa kokemusta, että kun lepo on jäänyt pitkään vähille, niin pää rupeaa soimaan niin että on vaikea nukkua. Tällaisessa tilanteessa ei ajamisen tapainen aivojumppa paljoa auta. Kyseessä oli migreenin tapainen häiriö näköhäiriöineen, joka ainakin mulla meni ohi kun rupesi nukkumaan yöt.

Testaa kuitenkin myös sellaisia tulppia, jotka eivät mene kovin syvälle korvakäytävään. Tuon vaikkuskenaarion olisi pitänyt korjaantua jo ekalla lääkärireissulla. Jos korvien soiminen aiheutuisi nimenomaan ajomelusta, pitäisi samanlaisia oireita tulla myös muissa vastaavan meluisissa tilanteissa.

Kerro miten tilanne edistyy.

Olisko jollain tai löytyiskö jostain kuvia noista finfonicin ja/tai kuulonhuoltoliiton yksilöllisistä tulpista? Kiinnostaisi kyllä, mutta ainakin näin aluksi kiinnostaisi tuo 40e versio (2x40=80 vs. 2x200=400, eli 320e eroa)... Ilmeisesti noi halvemmatkin ovat ihan eri maata kuin tavalliset earit ja lakattuna myös pestävät...

Niin siis finfonicin tulppien kanssa voi ihan keskustellakkin? puhe tulee hyvin läpi jne jne? Mites on noiden toisten laita? Ja maksaako kuulonhuoltoliiton tulppiin lakka lisää vai kuuluuko samaan 40e hintaan?

Kuulonhuoltoliiton tulppien parihinta lakattuna on korkeintaan tuo sun mainitsema hinta (vuosi sitten oli 30 e). Tulpan mallin voit itse valita esim. pituuden ja muodon suhteen.

Tuosta vaimennuksesta kirjoitinkin aiemmin. Jos tulpat kovetetaan kypärä päässä, on hyvinkin mahdollista, että ilman kypärää ääntä fuskaa sopivasti sisään, mutta kypärä päässä kuuluu hyvin huonosti. Tämä on todennäköisesti hyvin yksilöllistä sen mukaan minkälainen korvan muoto on.

Toi Jusan mainitsema juttu voisi ehkä selittyä joko väärässä paikassa olevalla vaikkupalalla tai korvatulppien aiheuttamalla mekaanisella ärsytyksellä (tai näiden yhteisvaikutuksesta). Onko soimista tullut joka ajokerralla? Kuinka monella? Sellaisestakin on omaa kokemusta, että kun lepo on jäänyt pitkään vähille, niin pää rupeaa soimaan niin että on vaikea nukkua. Tällaisessa tilanteessa ei ajamisen tapainen aivojumppa paljoa auta. Kyseessä oli migreenin tapainen häiriö näköhäiriöineen, joka ainakin mulla meni ohi kun rupesi nukkumaan yöt.

Testaa kuitenkin myös sellaisia tulppia, jotka eivät mene kovin syvälle korvakäytävään. Tuon vaikkuskenaarion olisi pitänyt korjaantua jo ekalla lääkärireissulla. Jos korvien soiminen aiheutuisi nimenomaan ajomelusta, pitäisi samanlaisia oireita tulla myös muissa vastaavan meluisissa tilanteissa.

Tällä viikolla tutkitaan meikäläisen korvia tarkemmin, kerron sitten tilanteesta lisää...

Vaikkua ei korvista löydy ja näyttävät lekurin mukaan ok:ilta, mutta tuo mainitsemasi mekaaninen rasitus voisi ainakin tällä jälkimmäisellä kerralla tulla kyseeseen, sillä ekan "soimiskerran" jälkeen olen aina pitänyt tulppia ja melkoisen syvällä varmuuden vuoksi.

Ja missään muussa tilanteessa eivät korvani ala soimaan, eli kartingkisat, yökerhot ym... Ja tuo soiminen tosiaan haittaa nukkumistakin, tai nukahtamista :-(

Tällä viikolla tutkitaan meikäläisen korvia tarkemmin, kerron sitten tilanteesta lisää...

Vaikkua ei korvista löydy ja näyttävät lekurin mukaan ok:ilta, mutta tuo mainitsemasi mekaaninen rasitus voisi ainakin tällä jälkimmäisellä kerralla tulla kyseeseen, sillä ekan "soimiskerran" jälkeen olen aina pitänyt tulppia ja melkoisen syvällä varmuuden vuoksi.

Ja missään muussa tilanteessa eivät korvani ala soimaan, eli kartingkisat, yökerhot ym... Ja tuo soiminen tosiaan haittaa nukkumistakin, tai nukahtamista :-(
Jos yhtään lohduttaa niin ihminen on sopeutuva. Pian tuohon tottuu. Emäntä vaan välillä valittaa että mulla pitää aina olla TV tms. päällä, sekun peittää ton tinnituksen.

Nimim: hurja rokki nuoruus takana...

Nyt ottaa pattiin oikein urakalla, sillä eivät löytäneet lääkärit mitään järkevää syytä korvien soimiselle ja suosittelivat jättämään moottoripyöräilyn...

No se kyllä taitaa olla oman terveyden kannalta järkevin vaihtoehto, jos kerran korvat alkavat soida tulpatkin päässä. Sillä vaikka hommaisinkin esim kuulonhuoltoliitosta kunnon tulpat, niin todennäköisesti en uskaltaisi siltikään ajaa, kun koko ajan pelkäisi että koska ne taas alkavat soida entistä pahemmin...

Nyt ottaa pattiin oikein urakalla, sillä eivät löytäneet lääkärit mitään järkevää syytä korvien soimiselle ja suosittelivat jättämään moottoripyöräilyn...

No se kyllä taitaa olla oman terveyden kannalta järkevin vaihtoehto, jos kerran korvat alkavat soida tulpatkin päässä. Sillä vaikka hommaisinkin esim kuulonhuoltoliitosta kunnon tulpat, niin todennäköisesti en uskaltaisi siltikään ajaa, kun koko ajan pelkäisi että koska ne taas alkavat soida entistä pahemmin...
Itse muistan vieläkin tuon päivän kun korvani alkoivat soida eli 6.5.2002. Lähdin ajamaan sadekelissä töistä kotiin päin ja laitoin korvaani usemman kerran käytetyt EAR:it. Pyöräni oli vielä silloin harvaiskuinen suoraputkinen custom, jonka äänet olivat enemmän kuin miehekkäät. Tunsin korvissani ajamaan lähtiessäni voimakasta kipua, johon en sillä hetkellä sen enempää kiinnittänyt huomiota. Illalla teknaria sängyssä lukiessani aloin ihmettelemään, että mikä täällä vinkuu? Ei helvetti, se tulee vasemmasta korvastani. Siitä sitten lääkäriin ja lääkäri sanoi että pian se ohi menee! Helpotus oli suuri!

Odotin viikon, kaksi, kolme, tinnitus jatkui ja pian alkoi myös oikea korvani soida - hurraaa, stereot. Ahdistus kasvoi megalomaanisiin mittoihin! Mitäs jos mun korvani soivat loppuiän - ei saatana!!!!!!!

Enemmän tai vähemmän epämääräiset lääkäritutkimukset jatkuivat. Kuulossani oli ollut tietyillä taajuuksilla alenema jo junnuvuosista lähtien - se oli ollut jo aikaisemminkin tiedossa. Mitään faktista selvyyttä ei asiaan ole saatu tähän päivään mennessä. Olen käynyt pari "vertaisryhmää", jossa tinnitus-kollegat ovat jakaneet omia kertomuksiaan. Näistä ei ole ollut juuri muuta apua, kuin tieto, että tinnitus on yksi nopeimmin lisääntyvistä "kansantaudeista" ympäri maailman. Johtunee melusaasteen voimakkaasta kasvusta. Nuorimmat tuntemani tinnitus-potilaat ovat 8-vuotiaita!!!! Selitä asia nyt sitten 8-vuotiaalle!!!!!!

Itse pääsin  hyvinkin nopeasti (about puoli vuotta) tinnituksen aiheuttamasta ahdistuksesta eroon pyrkimällä tietoisesti unohtomaan koko asian. Nyt olen kuullut että samanlaisella menetelmällä on mm. Englannissa savutettu todella hyviä tuloksia ja ko. "mentaali-kuntoutus" on tulossa Suomeenkin.

Nukahtamisvaikeudet olivat SE suurin onglema alkuvaiheessa. Ei muuta kun yöpöytä aivan sängyn laitaan kiinni ja kolme eri-äänistä herätyskelloa 35 cm:n päähän korvasta tikittämään. Onpa muutakin kuunneltavaa kuin tuo tinnitus. Kaikki taustaääni mikä peittää tinnituksen välttää/vähentää tinnituksen kuuntelemista. Jopa aikaisemmin niin ikävä vaimon kuorsaus on nykyisin herkkua korville!

Toiset kuuntelevat korvalappustereoilla kanavien välistä suhinaa, jotkut ylenaikaista (eli tosi nukuttavaa), jotkut meren tai viidakon ääniä. Valmiita CD:itä löytyy roppakaupalla. Pienellä kokeilulla ja harjoittelulla jokainen löytää itselleen sen sopivimman keinon tinnituksen peittämiseen.

Itselläni tuli heti aluksi vastaava ajatus mieleen kuin Jusalla, että ei olisi ikinä kannattanut aloittaa moottoripyöräilyä ja uskallanko enää jatkaa harrastusta. Keskusteltuani asiasta lääkäreiden kanssa oli yleinen mielipide, että voi jatkaa normaalia elämää, kunhan vain huolehtii normaalista kuulonsuojauksesta. Tänäkin kesänä takana 10 tkm ja SS1000 (rautaperse). Toki ero aikaisempaa on, että olen käynyt läpi kaikki mahdolliset korvatulpat mitä Suomesta ja vähän kaumpaa löytyy ja etsinyt niistä sopivimmat itselle. Ja ne ovat  EAR:in Soft Yellow Neon Blast tulpat, joiden ääneneristävyys on 36 dB.

Itse olen päätynyt myös siihen tulokseen, että minulla tinnitus ei yksin johdu mopoilusta, (jos ollenkaan) vaan opiskeluvuosien kesätyöpaikalla (4 kesää paperitehtaassa) sekä noin 30 rock-konserttilla AC DC:stä Motorheadin kautta Iron Maideniin, on ollut oma vaikutuksensa tinnitukseen. Ja arvatkaapa käytettiinkö noissa konserteissa 80-luvulla korvatulppia - ei todellakaan!!!!!!

Ja nyt te kaikki, jotka olette jaksaneet lukea juttuani tähän asti ja teillä ei vielä korvat soi ja ette vielä käytä korvatulppia niin alkakaa jo huomenna käyttää - 15  vuoden moottoripyöräilyn jälkeen te saatte 30%:n todennäköisyydellä pysyvän kuulovaurion, mihin hyvin oleellisesti liittyy tinnitus.

Tinnitus voi olla (varsinki alussa) vittumoinen vaiva, mutta kaikkeen tottuu ja itse asiassa tällä hetkellä koko asia ei minua häritse/vaivaa. Ja tietääkseni lähes kaikki ko. vaivasta kärsivät oppivat sen kanssa elämään! Ja meitä on paljon!

Kaikilla meillä on lisäksi taakkamme; minulle tuli tinnitus, kaverini sairastui syöpään (onneksi näyttää selviävän siitä), kolmas halvaantuu loppuiäksi syyttään jne...Asiat tulee suhteuttaa oikeaan mittakaavaan.

Allekirjoittaneeseen voi ottaa tinnituksen tiimoilta yhteyttä esim. sähköpostitse. En ole asiassa mikään expertti, mutta hyvin henkilökohtainen suhde ko. "sairauteen" löytyy, samoin kuin yhteen elämäni suurimmista intohimoista...moottoripyöräilyyn.

Jaksamisia!

Mahtaakohan noista "kunnon" tulpista olla enää hyötyä, kun minulle kävi vähän hassusti ja koko harrastuksen jatko on vaakalaudalla...

Eli hommasin ensimmäisen oman pyörän keväällä ja kun olin kaverin kanssa parin tunnin lenkillä heinäkuussa, niin seuraavana aamuna molemmat korvani soivat todella ärsyttävästi. Ajettiin normaaleilla nopeuksilla (80-120), eikä missään vaiheessa tuntunut korvissa pahalta.

Pelästyin perkeleesti ja menin lääkäriin kun soiminen oli jatkunut viikon, lekuri teki kuulotutkimuksen ja kuulo oli edelleen hyvä, vaikka korvat hieman soivatkin... Kysyin vielä että uskallanko vielä ajaa pyörällä, jos pidän aina tulppia päässä ja vastaus oli, että voin huoletta ajaa tulpilla!?

No viime viikolla olin taas kolmen tunnin lenkillä maanteillä normaaleilla nopeuksilla tulpat tietenkin korvissa ja seuraavana aamuna huomasin että oikea korva soi kahta pahemmin ja siitä alkoi suunnaton ketutus ja pohtiminen, että olisi pitänyt uskoa ekasta kerrasta... Ja että mikä päässäni on vikana, kun voi ottaa noin pahasti, vaikka on tulpat korvissa, eikä ole tuntunut missään kun ajoäänet ovat vaimeat tulpilla???

Nyt korva on soinut viikon verran ja huomenna taas lääkäriin, täytyy sanoa että pelottaa aivan **tusti, että päässä soi loppuelämän. Joten luonnollisesti tämän harrastuksen jatko mietityttää, jos korvat voi aina alkaa soida pahemmin ja tuota riskiä en voi enää ottaa... En vaikka korvissa olisi mitkä suojat, täytyy vaan toivoa että korvistani löytyy "oikea" vika, johon löytyy hoito / lääke.

Eli mahdollisesti torilla on myytävänä hyvinkin pian -04 mallinen 600 gixer 3000km ajettuna Akralla, Shoein X-Spirit, Rukan goret, Oxtarin gore saappaat ja kaksi paria Ixs:n hanskoja  
sad_orig.gif
Pyydä lääkäriä tarkistamaan onko kuulokäytävä puhdas ja jos ei, niin puhdistamaan korvat kunnolla. Pienikin resonaattorin muotoon kovettunut ainesosa korvakäytävässä voi aiheuttaa  vihellyksen kun korvan ominaisuudet muuttuvat ja sen tuntee yleensä korvan soimisena. Soiminen vaimenee kun käyt jalat ja vartalo seinää vasten eli pää alaspäin.

Sen jälkeen pidä suu suljettuna, ota nenästä kiinni ja puhalla tasaisen voimakkaasti hetken aikaa, niin että korvien sisäinen paine nousee. Sen jälkeen nieleskele niin, että paine-ero poistuu. Itselläni tuo auttaa, jos sattuisi soimaan kun korvat on jo puhdistettu. Korvat valitettavasti voivat välillä soida ihan itsekseen, eikä sitä kannata mitenkään säikkyä. Bändi-iltojen jälkeen ne soivat vaikka käyttäisikin laadukkaita tulppia, koska tulppien ominaisvaste on niin erilainen, kuin korvien.

Ihmisen kuulon ominaisuuksiin kuuluu kuulon herkkyys 800Hz alueella ja se valitettavasti aiheuttaa tuon vihellyksen, jos kuuloluuhun johtuu jokin ääni, kuten esim. pelkkä oma verenkierron kohina voi aktivoida äänen. Rentoudu ja anna soida, se vaimenee yleensä itsekseen.

Kaikki tuo ja lisäksi kosken ääntä muistuttava "kauhu"-kohina on tuttua itselleni opiskeluajoilta, jolloin hämmästelin ja pelästyinkin kyseisiä efektejä. Viksummat sitten kertoivat mistä on kyse ja niinpä ei tinnitus ole enää pahemmin häirinnyt.

Älä ressaa aiheesta.

t. Spagu

Kiitokset Stonemanille ja Italowesternille asiallisesta ja kannustavasta tekstistä!!!

Laitan pyörän tällä viikolla seisontaan ja täytyy miettiä asioita vielä uudestaan järjen kanssa, kunhan tästä "alkuketutuksesta" hieman rauhoitun...

Olin eilen Mehiläisessä todella asiallisen lääkärin luona ja korvista ei löytynyt mitään vikaa, näyttivät kuulemma aivan "priimoilta" ja olivat aivan puhtaat... Tämäkin lääkäri ihmetteli tapaustani ja hänellä ei ole koskaan ennen ollut vastaavaa tapausta, vaan yleensä nämä korvien soimiset ovat hänellä olleet +50v "duunarimiehiä". Hän oli sitä mieltä, että minulla on kyllä vielä todella suuri mahdollisuus päästä tästä tinnituksesta ajan kanssa, vaikka se voi kestää kuukausia.

Yöt kyllä ovat yhtä tuskaa, kun menee nukkumaan kun alkaa oikein kuunnella tuota tinnitusta, tai sitten jos herää kesken unien, niin uudelleen nukahtaminen on todella vaikeaa...

EAR:in Soft Yellow Neon Blast tulpat, joiden ääneneristävyys on 36 dB.

Googletin noita EAReja ja ilmeisesti tuo Soft Yellow Neon Blast -malli on se narullinen malli? Sitten on myös olemassa samat tuplat ilman narua, joiden malli on Soft Yellow Neon... Mistäs noita täältä suomesta saa? Tosin olen parin viikon päästä menossa jenkkeihin niin voisin sieltä ostaa sellasen 200kpl rasian, hinta näyttäisi olevan $30...

EAR:in Soft Yellow Neon Blast tulpat, joiden ääneneristävyys on 36 dB.

Googletin noita EAReja ja ilmeisesti tuo Soft Yellow Neon Blast -malli on se narullinen malli? Sitten on myös olemassa samat tuplat ilman narua, joiden malli on Soft Yellow Neon... Mistäs noita täältä suomesta saa? Tosin olen parin viikon päästä menossa jenkkeihin niin voisin sieltä ostaa sellasen 200kpl rasian, hinta näyttäisi olevan $30...
Naruttomia ovat nuo omani ja sellainen teollisuuspaketti, "akvaario" (kai niitä satoja on?). Hankin Hämeenlinnasta Hämeen Teollisuuspalvelusta. Hinnasta ei tietoa, koska otin firmamme kautta.

Kiitokset Stonemanille ja Italowesternille asiallisesta ja kannustavasta tekstistä!!!

Laitan pyörän tällä viikolla seisontaan ja täytyy miettiä asioita vielä uudestaan järjen kanssa, kunhan tästä "alkuketutuksesta" hieman rauhoitun...

Olin eilen Mehiläisessä todella asiallisen lääkärin luona ja korvista ei löytynyt mitään vikaa, näyttivät kuulemma aivan "priimoilta" ja olivat aivan puhtaat... Tämäkin lääkäri ihmetteli tapaustani ja hänellä ei ole koskaan ennen ollut vastaavaa tapausta, vaan yleensä nämä korvien soimiset ovat hänellä olleet +50v "duunarimiehiä". Hän oli sitä mieltä, että minulla on kyllä vielä todella suuri mahdollisuus päästä tästä tinnituksesta ajan kanssa, vaikka se voi kestää kuukausia.

Yöt kyllä ovat yhtä tuskaa, kun menee nukkumaan kun alkaa oikein kuunnella tuota tinnitusta, tai sitten jos herää kesken unien, niin uudelleen nukahtaminen on todella vaikeaa...
Itse käytin alussa nukahtamislääkkeitä. Käytä ihmeessä, jos yhtään rupeaa enemmälti häiritsemään.

Vanha ketju mutten löytänyt uuttakaan. Onko kellään kokemusta nyt 10-luvulla? Kiinnostais nämä mennä teettämään mutta kukaan ei kerro hintoja. En ole kyllä vielä soittanutkaan jälleenmyynti firmoihin :right:

Maikku sanoi:
Vanha ketju mutten löytänyt uuttakaan. Onko kellään kokemusta nyt 10-luvulla? Kiinnostais nämä mennä teettämään mutta kukaan ei kerro hintoja. En ole kyllä vielä soittanutkaan jälleenmyynti firmoihin :right:

http://www.earfoonsuomi.fi/

Minä nuo hommasin ja tyytyväinen kyllä olen. Mutta hintaa en muista, kalliit mutta paljonko ne oli ?
Vanhuus tulee...

muoks. tais olla jotain 160 euron tienoilla

Ear-Inc tavaraa saa myös suomesta.
Mulla on tommoset insta-moldit joissa kuulokkeet sisällä, aikanaan kävin ihan Timon kotona jossa ruutattiin mallivahat korviin, ne lähti sit Ameriikkaan ja kuulokkeet tuli paluupostissa.

Kyselepä lisää:

Timo McKeown
earincfin@gmail.com

No näitäpä löytyy useempakin merkkiä. Unelma olisi kuulokkeet mistä voisi kuunnella halutessaan musiikkiakin. Missä tää Timo asuu ja onko ihan suomalainen? Enkku ei oikein taitu.

suopo sanoi:
Ear-Inc tavaraa saa myös suomesta.
Mulla on tommoset insta-moldit joissa kuulokkeet sisällä, aikanaan kävin ihan Timon kotona jossa ruutattiin mallivahat korviin, ne lähti sit Ameriikkaan ja kuulokkeet tuli paluupostissa.

Kyselepä lisää:

Timo McKeown
earincfin@gmail.com

Timohan on paikalla tarjouksineen myös .ORG! Kesäpäivillä alastarossa 3.8.2013 :jippikaijee:

Ps. Ja kyllä Timo vetää ihan Suomeksi :grin:

Back