Allekirjoitan myös tämän!!!....Miksi monilla on kotona sisävessa, vaikka paskalla voi käydä pusikossakin?...
...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Allekirjoitan myös tämän!!!....Miksi monilla on kotona sisävessa, vaikka paskalla voi käydä pusikossakin?...
...![]()
Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon persauksessa.Sekä autopuolen että kaksipyöräisten keskustelupalstoja seuranneena ihmettelen, että...
Mikä on, kun hevosvoimat ja nopeus eivät ikinä riitä..?? Suomessa saa ajaa vain maks. 120 moottoriteillä ja muualla sitten hiljempaa. Mihin sitä tehoa ja nopeutta oikeastaan tarvitaan..???
Jokainen haluaa virittää omaan kulkupeliinsä lisää tehoja...Mitä jos hankkisikin kertaheitolla sellaisen, että viritystä ei enää tarvita..???
Entä missä iässä itsesuojeluvaisto ylittää näyttämisen halun tarpeen...??? Ei tarvitsisi enää kiihdytellä, ohitella, keulia, sutia, vaan siirtyä vain ajopelistään nautiskellen paikasta toiseen...???
No kunhan nyt teet ensin sen lupaamasi Eestiin muuton, niin palataan asiaan vaikkapa viiden vuoden kuluttua. Ja kertoisitko samalla, mistä se onnellisuus sitten mielestäsi tulee niissä "muissa maissa"?Eihän tää paskas syrjäses maas oo muuta mistä nauttia ku kaiken maailman roju.Oikeasti,kysykää joskus itseltänne mikä tekee teidät onnelliseksi.Huomaatte että vastaus on:Uus automp,televisio yms.Monissa muissa maissa ihmisten onnellisuus tulee aivan muista asioista.
Silloin kun veressä olevan testosteronin määrä alittaa älykkyysosamäärän. Tyhmä vanhempikin siis saattaa potea pahaa teini-tautia.Entä missä iässä itsesuojeluvaisto ylittää näyttämisen halun tarpeen...??? Ei tarvitsisi enää kiihdytellä, ohitella, keulia, sutia, vaan siirtyä vain ajopelistään nautiskellen paikasta toiseen...???
"Brilliant minds think alike"...kappas, skogen kanssa oltiin samaa mieltä vieläpä samaan aikaan!![]()
Toiset kasvaa nopeammin, toiset taas eiSilloin kun veressä olevan testosteronin määrä alittaa älykkyysosamäärän. Tyhmä vanhempikin siis saattaa potea pahaa teini-tautia.Entä missä iässä itsesuojeluvaisto ylittää näyttämisen halun tarpeen...??? Ei tarvitsisi enää kiihdytellä, ohitella, keulia, sutia, vaan siirtyä vain ajopelistään nautiskellen paikasta toiseen...???
Mulla ei ole onneksi tarvetta aiheuttaa mitään tuntemuksia kenellekään muille ,siksi Virago 250. Ja hyvin oon aina kerenny....Kai niitä tehoja pitää olla sen vuoksi, että itse tietää niitä olevan ja ennen kaikkea siksi, että voi aiheittaa kanssaihmisissä pelon sekaista ihailua,halveksintaa ja kateutta.
Mulla ei ole onneksi tarvetta aiheuttaa mitään tuntemuksia kenellekään muille ,siksi Virago 250. Ja hyvin oon aina kerenny....Kai niitä tehoja pitää olla sen vuoksi, että itse tietää niitä olevan ja ennen kaikkea siksi, että voi aiheittaa kanssaihmisissä pelon sekaista ihailua,halveksintaa ja kateutta.![]()
Siis kateellisuus. Se sama asia, mistä moni haukkuu autoilijoita tällä palstalla.- Se nyt vaan on se tieto siitä että jossain jollain on vieläkin tehokkaampi...
Tehojahan voisi mainiosti käyttää esim 120 km/h vauhdin saavuttamiseen ja jossain vapaan nopeuden moottoriteillä vaikkapa huippunopeudella ajamiseen.Mikä on, kun hevosvoimat ja nopeus eivät ikinä riitä..?? Suomessa saa ajaa vain maks. 120 moottoriteillä ja muualla sitten hiljempaa. Mihin sitä tehoa ja nopeutta oikeastaan tarvitaan..???
Entä missä iässä itsesuojeluvaisto ylittää näyttämisen halun tarpeen...??? Ei tarvitsisi enää kiihdytellä, ohitella, keulia, sutia, vaan siirtyä vain ajopelistään nautiskellen paikasta toiseen...???
Kyllä.Varsinkin krapulassa.Meillä ainakin emäntä lähtee sunnuntaina johonkin kylään mua karkuun,kun ei jaksa katella, kun äijä kulkee ympäri huushollia perässä muna pystyssä,kuola suupielistä valuenSe on niin kuin köyrimisessäkin .. mikään ei riitä .. vaikka olit hetki
sitten köyrinyt .. niin ei muuta kuin jo tovin päästä uudestaan.
Pyyhippäs kuola pois suupielistä ja pese hampaat, niin jospa jäis kotio. Varmaan siellä kylillä on paremmalle tuoksuvia, kuolaamattomia vaihtoehtoja..Kyllä.Varsinkin krapulassa.Meillä ainakin emäntä lähtee sunnuntaina johonkin kylään mua karkuun,kun ei jaksa katella, kun äijä kulkee ympäri huushollia perässä muna pystyssä,kuola suupielistä valuenSe on niin kuin köyrimisessäkin .. mikään ei riitä .. vaikka olit hetki
sitten köyrinyt .. niin ei muuta kuin jo tovin päästä uudestaan.![]()