• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Fastag napista alle taittuva kilpiteline

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tumbster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkos kellään kokemusta Fastag:in napista piiloon kääntyvästä kilpitelineestä? Kuinka toimiva/kestävä tuo mahtaa olla. Ja kauanko kesti tulla suomeen. Ite ajattelin pistää tuollaisen kohta tilaukseen.  
wink.gif

MannsMotorsport

Mihin sä sellaisen tarvitset? Tiesitkö että on tyhmää hurjastella! (vakavalla ja kaikentietävällä äänensävyllä)
(olin eka, olin eka, JEE!!)  
062802jumpie_prv.gif

Totta puhuen, väärä foorumi tälle kyssärille, sut vain tuomitaan kiiluvasilmäiseksi ajotielle teleporttautuvien sokeiden pikkulasten tappajaksi. Mulla ei ole kokemusta tuosta härpäkkeestä, mutta kannattaa kysyä Pompereilta.

Voi helvetti, johan tämäkin piti tulla markkinoille. Seuraavaksi varmaan samanlaiset nastat ja öljyt napista kadulle kuin batmanissa.

Jep! Kyllä sinne suljetulle ja valvotulle tiealueelle saattaa myös yöllä kello 04 kontata kädetön ja jalaton lapsi jonka yli sitten ajetaan. Montakohan viatonta henkeä onkaan tänäkin vuonna jo menetetty tuon edesvastuuttoman kaahailun tuloksena...
Nii, joka on vielä sokea ja kuuromykkä
biggrin.gif

En tiedä, 100? Kannattaa vissiin kysyä Ponppereilta?

Vois tuolla olla oikeetakin käyttöä, ei ainakaan kukaan varas saa tietoja rekkarin perusteella.
Toinen vaihtoehto on ottaa koko kilpi pois.
-Sergei-

Sellainen olisi myös kätevä, jossa jousikuormitteinen kilpi kääntyy ilmanvastusvoiman vaikutuksesta vaakasuoraan kun nopeus ylittää esimerkiksi 100 km/h. Silloin suljetulla radalla ajettaessa ilmanvastus pienenisi ja suoranopeudet kasvaisivat
062802jumpie_prv.gif

toi T-asentoon taittuva kilpi o kyl aika mielenkiintone
biggrin.gif
Eikse vois vaan nousta sinne pohjaa vasten numerot ylöspäin
tounge.gif

Mulla oli ekassa pyörässäni vastaavanlainen, mutta omateleke.

Ei tosin ikinä tullut tilannetta, että olis tarttenut heittää kilpi piiloon.

Back