• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Fast Bike. K6 vs K7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawa zx10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
320 km ajettuna veit jo penkkiin ... huh huh .... tuliko vermeitä asenneltua siinä samalla ..??
Kyllä tuo on kenkää saanut ihan eka käynnistyksestä saakka. Tais olla parikymmentä kilsaa ajettu kun eka kerran nopeus mittari otti pohjat.

Parhaiten ne pelaa kun kunnolla ajetaan sisään koko aluetta käyttäen niin tiivistyvätkin kunnolla  
062802moto_prv.gif

Ja ihan stockilla mennään johtuen kun tähtäin on tuolla elokuisessa CBR:ssä ja siellä vakio on valttia.

Missä penkissä muuten käytit K7 suitzan? Taisi olla ekoja penkissä käyneitä niitä malleja vai joko muutkin ehtineet?

Eli ei mitenkään erityisen kunkku jos mun Ducatissa on 157 hv ja 123 Nm. Erot on hyvin pienet jopa huipputehoilla ja nyt kun olen vähän enemmän ajanut autobahnalla 1098:lla lisää tarvis ja heti.

Eräs aika hyvin SM-tasolla pärjäillyt kaverini ajoi omaa K7:aansa penkissään, ja valitteli, että tehot olivat aivan samat kuin K6:ssa (hepan-pari paremmat). Kone oli tosin tuliterä, eli vertynee vielä hieman. Mitä olen itse kuullut isoilta pojilta, niin erot ovat olleet keskimäärin luokkaa 5hp. Eli kyllä tuo Vonikan 10hp ihan mahdollinen on.

Itse sain tuon 10hp Motecilla, eli nyt pitäisi K6:n olla viri-K7:n kanssa linjassa. Sytkän hienosäädöllä voi tulla vielä pari hp lisää. Tehohuippu melkein 13,000 kierroksella
omg.gif
En tiennyt että saisi vakiokannella kiertämään noin korkealle.

smile_org.gif
Eikös niitä nyt kannattaisi hieman enemmän sisäänajaa , meinaan että jos sitä mopedia meinaa pidemmän aikaa tallissa säilyttää ..
omg.gif
omg.gif
Btw Kuis paljon tehtaan poijaat käyttävät noita pyöriä , ennenkuin ne päästetään kuluttajalle... ??
withstupid.gif

smile_org.gif
Eikös niitä nyt kannattaisi hieman enemmän sisäänajaa , meinaan että jos sitä mopedia meinaa pidemmän aikaa tallissa säilyttää ..
omg.gif
omg.gif
 Btw Kuis paljon tehtaan poijaat käyttävät noita pyöriä , ennenkuin ne päästetään kuluttajalle... ??  
withstupid.gif
Joo, heti alusta asti runtua, niin tulee sisäänajettua kunnolla!

Jos se hajoaa niin se oli susi jo syntyessään. Siihen ne on tehty ja suunniteltu, että saavat runtua.

smile_org.gif
omg.gif
omg.gif
withstupid.gif
Joo, heti alusta asti runtua, niin tulee sisäänajettua kunnolla!

Jos se hajoaa niin se oli susi jo syntyessään. Siihen ne on tehty ja suunniteltu, että saavat runtua.
Eräs huippu kilpaauton koneen rakentaja antoi uudelle koneelle tällaiset sisäänajo ohjeet: Käytä ensin kone tyhjäkäynnillä lämpimäksi. Sitten sen jälkeen tielle ajamaan suurimmalla vaihteella n. 10 sekuntia kaasupohjassa 10s tasakaasulla ja taas 10s kaasupohjassa jne... Sitten vaan öljyt vaihtoon ja sen jälkeen auto oli useita tunteja penkissä.. Sanoi että männänrenkaat hakee paikkansa ja hiouttuu kone hyvin kun siellä pidetään painetta. Tämä on esimerkki Ralliauton koneen sisäänajosta mutta samanlainen nelitahti vapari periaatteessa kun pyörätki.

20s kaasupohjassa tiellä tämän päivän tykeillä kutosella tarkoittaa melkoista haipakkaa/suoraa/muuta kivaa/ym.  
062802jumpie_prv.gif

Tuli tuplasti tuota aikaa, korjasin tilanteen. Mutta en välttämättä suosittele pyörällä vetää edes tuota 10s kovin mutkatiellä, voi alkaa sora lentämään
biggrin.gif
Mutta toi oli esimerkki siitä että turhaa niitä koneita säälimään, ne tykkää siitä kun niillä ajetaan
sport05.gif

Back