Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tiedonjanosi tyydyttynyt tuolta osin?...ja ketä kiinnostaa?
Keke ajoi 1.10,x 1984 ja pyörien virallinen rataennätys on John Tuulen Yamaha TZ250:lla ajama 1.22,x vuonna 1994.Keke ajoi aikoinaan Ahvenistolla omalla (olisko ollut vm -82) vapaastihengittävällä Williams F1:llä kisassa mukana näytösluontoisesti, ja aika taisi olla ~1,12. Korjatkoon joku jos tämä moottoripyörien rataennätys on pahasti pielessä, mutta minulla on sellainen mielikuva ettei se 1,20:stä paljoa heitä.
Ei taida nykyään onnistua tuollaiset sladit
Eikä tuommoiset viikset..Ei taida nykyään onnistua tuollaiset sladit![]()
Vuoden 1994 rataennätyksiä vertailemalla nykypäivien rataennätyksiin (pyörät) päästään lopputulemaan, että rataennätys olisi Apparalla luokkaa 1:15-1:17 jos siellä urku auki lähdettäisiin ajamaan osaavien toimesta. Tosin sellaisia kavereita taitaa löytyä aika vähän tästä maasta, jotka haluaisivat henkensä pistää peliin. Apparalla kun tuppaa olemaan pikkaisen nuo suoja-alueet erilaisia kuin muilla (Suomenkaan) radoilla.Se oli tosiaan näyttävää menoa Kekellä, kun tuli ex-Nesteen kaaren alta varikkosuoralle, sisäkaidetta hipoen tuhdissa sladissa. Driftaus ei varmaankaan ollut vielä lajina edes synytnyt silloin?
SuzukiV2: lle kiitos moottoripyörien rataennätyksen tiedosta. Olen käynyt Ahvenistolla kymmenisen kertaa viime ja tänä kesänä, ja reilu kuukauden vanha oma ennätys 1,30,35 on yllättävänkin (harjoitustaustaan ja kokemukseen nähden) verrattuna tuohon rataenkkaan.
Viimeiset PM:t pyörillä ajettiin 1993 ja silloin nopeimman ajan ajoi John Tuuli 1.24,03 jos noihin tuloksiin on uskominen. Se lienee virallinen rataenkka pyörällä.Keke ajoi 1.10,x 1984 ja pyörien virallinen rataennätys on John Tuulen Yamaha TZ250:lla ajama 1.22,x vuonna 1994.Keke ajoi aikoinaan Ahvenistolla omalla (olisko ollut vm -82) vapaastihengittävällä Williams F1:llä kisassa mukana näytösluontoisesti, ja aika taisi olla ~1,12. Korjatkoon joku jos tämä moottoripyörien rataennätys on pahasti pielessä, mutta minulla on sellainen mielikuva ettei se 1,20:stä paljoa heitä.
Keke Ahvenistolla