• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Export Tattoo - Erilainen Moottoripyörämatka - Videopäiväkirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADVJuha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Export Tattoo - Erilainen Moottoripyörämatka - Videopäiväkirja

Täällä ollaan! Ja tavoite on lopulta moottoripyöräillä. Tämä on erilainen matka allekirjoittaneelle. Koitan pitää videot reaaliajassa jos suinkin. :peukutpystyyn:

https://youtu.be/vTm03dRYQg0

Mukavaa vkonloppua!

:D
Kiitos vaan!
Nyt kuitenkin jää lauantain editti seuraavalle päivälle. Päätettiin painaa duunia 22 tuntia yhteen soittoon.
Tästä on tulossa joko kaikkien aikojen hauskin, tai järjettömin reissu.
Toivottavasti molempia.

Ajokalusto on mulle jtn. aivan uutta. :orgmp:

mek sanoi:
Auttaisiko Perskindol© ;-D

:grin: Ehkä!
Tällä kertaa helpotus löytyi kaverin pyöräilyhousuista:orgmp:
Seuraava editti siirtynee taasen. Netti täällä toimii paremmin kun hyvin, mutta hieman ylimääräistä ohjelmaa on muodostunut päivien päätteeksi... :peukutpystyyn:

Nyt on tullut pahasti viivettä toimituksiin. :orgmp2:
Tällä reissulla on saanut harrastaa sosiaalisuutta normaalia enemmän, niin ei ole tullut tulosta. Voiko tätä enään päiväkirjaksikaan kutsua. Saati moottoripyörämatkaksi...

Osa 4

https://youtu.be/0FuQ6n7dBu0

:respect: Ihan parasta taas, taitaa ylistykset jo ruveta kyllästyttää :;): Ja mitä tulee moottoripyörämatkaan...tästäkin viihdyttävän sellasen teki Juha, näihin ei kyllästy ikinä :)

Hienoo on mutta toi musiikki voisi olla hieman hiljemmalla. Vai onko mulla kajarit liian kovalla? Siitä huolimati on hyvvee kammoo.

Jan76 sanoi:
:respect: Ihan parasta taas, taitaa ylistykset jo ruveta kyllästyttää :;): Ja mitä tulee moottoripyörämatkaan...tästäkin viihdyttävän sellasen teki Juha, näihin ei kyllästy ikinä :)

Kiitos tuhannesti. Olin hieman epävarma koko hommasta tämän reissun osalta. Ei ollut suurta varmuutta täyttääkö tämä reissu moottoripyörä-matkakertomuksen kriteereitä lainkaan.
Yritän olla kunnioittava ja varovainen, kun julkasen laji-spesifisellä foorumilla. Mutta toisinaan tuotanto rönsyilee tahtomattani.:smoking:

Elwari sanoi:
Hienoo on mutta toi musiikki voisi olla hieman hiljemmalla. Vai onko mulla kajarit liian kovalla? Siitä huolimati on hyvvee kammoo.

Tämä on totta. Ääniraidan kalibrointi jäi TAAS puolitiehen. Kuulokkeetkin jäi himaan...
Korjataan jatkossa:thumbup:

Nää siun videot on parhautta. Harvemmat tube-kanavat ja videot kestää uudelleenkatselua, nää kestää - kiitos.
Jään odottamaan hetkeä, jolloin saat myytyä ADVentures -nimisen sarjan subtv:lle tai jim:lle. :grin:

Re: Export Tattoo - Erilainen Moottoripyörämatka - Videopäiväkirja

ADVJuha sanoi:
Kiitos tuhannesti. Olin hieman epävarma koko hommasta tämän reissun osalta. Ei ollut suurta varmuutta täyttääkö tämä reissu moottoripyörä-matkakertomuksen kriteereitä lainkaan.
Yritän olla kunnioittava ja varovainen, kun julkasen laji-spesifisellä foorumilla. Mutta toisinaan tuotanto rönsyilee tahtomattani.:smoking:
Huoli pois. Kyllä näitä mielellään kattoo vaikka ei aina moottoripyöräily oliskaan pääosissa. Ja laita ihmeessä sinne tube-kanavalle videoita muistakin reissuista vaikket kaikkia orgin kautta jakaisikaan. T:kanavan tilaaja[emoji6]

On se vaan ihan erilaista kun ammattilainen kuvaa! Omia videoita ei viitsi yhtä kertaa enempää katsoa, saati sitten julkistaa. Mutta nämä... pitää laittaa kirjanmerkkeihin.
Hienoa tarinaa, kiitos!

Re: Export Tattoo - Erilainen Moottoripyörämatka - Videopäiväkirja

ADVJuha sanoi:

Mukava näitä on kattella ja rönsyily tekee näistä sun videoista mielenkiintoisia ja erilaisia, joten älä rupee turhaan varomaan, vaan jatka vaan valitsemallasi linjalla.

Sent from my iPhone using Tapatalk

No hyvä, ettei ole mennyt aivan kaakkoon.
Joskus kun näitä editoi pitkän päivän jälkeen, iskee epätoivo. Koko päivän on kamera rullannut ja kontentti on todella randomia. :D
Mukavaa loppukesää ja syksyä kaikille! Pian alkaa tiukat duuniväännöt, jää ajelut työmatkoihin ja vkonlopun kalareissuihin. Pistäkää viestiä jos tulee kysyttäviä. Myös reissuideoita ja ajosuosituksia otetaan mielellään vastaan.

:peukutpystyyn:

Back