Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kait siellä Portugalissakin asustaa jotain Antilooppeja tai Gnuita!!!Liikennevakuutus on pakko ottaa ajoneuvon kotimaasta, kaskot sun muut voi hakea, mistä halvimmalla saa. Tosin, myöntääkö esim. portugalilainen yhtiö hirvivakuutuksen suomalaiseen pyörään, on toinen juttu. Tämä nykyisen lainsäädännön puitteissa.
On siellä. Kuulin isältä, että siellä on saatanan suuria rusakoita, jotka odottaa hampaat ojossa mopomiehiä.Kait siellä Portugalissakin asustaa jotain Antilooppeja tai Gnuita!!!Liikennevakuutus on pakko ottaa ajoneuvon kotimaasta, kaskot sun muut voi hakea, mistä halvimmalla saa. Tosin, myöntääkö esim. portugalilainen yhtiö hirvivakuutuksen suomalaiseen pyörään, on toinen juttu. Tämä nykyisen lainsäädännön puitteissa.![]()
Just!Liikennevakuutus on pakko ottaa ajoneuvon kotimaasta, kaskot sun muut voi hakea, mistä halvimmalla saa.
Eihän vakuutusyhtiöt nykyiselläänkään itse mitään tarkasta (ainakaan kaikki), vaan ostavat tarkastamisen Suomen Vahinkotarkastus OY:ltä. Ihan sama missä maassa itse yhtiö vaikuttaisi, voisivat ne ostaa tarkstustoiminnan ihan samalla tavalla SVT:ltä.Muutenhan noita vakuutuksia ois kiva ottaa mista vaan, mutta jos firmalla ei ole konttoria asuinpaikoilla, voi olla kaytannossa vahan hankalaa sillon kun kolahtaa, soittele siina sit vahinkotarkastajalle.
Tai kun taalla parivuotiaaseen autoon otti kaskoa, piti auto kayttaa naytilla yhtiolla, etta oli ehyt.. Pitkahko retki ajella esim suomesta portugaliin![]()
Loistava kommentti -etenkin, kun siinä on toi sulkujen sisällä oleva rajaus. Ketkä on aiemmin ostaneet ja nyt vetäytyneet?Eihän vakuutusyhtiöt nykyiselläänkään itse mitään tarkasta (ainakaan kaikki), vaan ostavat tarkastamisen Suomen Vahinkotarkastus OY:ltä.
Osakkaalla et varmaan tarkoita osakasta SVT Oy:ssä?..Ketkä on aiemmin ostaneet ja nyt vetäytyneet?
Kuinka ja millä hinnalla, se ulkopuolinen pääsee osakkaaksi?