Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juudes sanoi:Mikä hitto tuossa mättää...käyttäkää leimalla, ei se ole todellakaan niin suuri taloudellinen uhraus. Saatte leiman mopoonne, että se on liikennekelpoinen ( voihan olla , että itsevaihtamanne jarrupalat ja -neste on jättäneet ilmaa järjestelmään
Katsastuskonttoreiden tehtävä on luoda järjestelmä mp:n testaamiselle, niin jarrut,kuin muutkin. Tuon jälkeen olette yhtä turvallisin mielin noitten asioitten suhteen, kuin istuessanne Passatinne rattiin hyväksytty-leiman jälkeen. Kaikkea voi sitten tapahtua heti katsastuksen jälkeen, mutta sillä hetkellä ne on kunnossa !!!

Etkö ole koskaan ollut nuori? ? ?jleino sanoi:Jos jotain hyvää pitää tästä keksiä niin se että kakstahtikevarien JÄRJETTÖMÄT äänet saataisiin edes vähän kuriin.
Omassa prätkässä on varmasti myös niin ja näin juuri sallituissa määreissä mutta esim. äsken pyörällä kaupasta kotiin tultaessa idiootit kevaripennut ajelee pyöräteitä ja alkukulkutunnelia missä liikkuu pyöräilijät, jalankulkijat jne. ja se sävel on niin korvia hivelevää että ah.
Tällä äänellä tarkoitan siitä saatanallista moottorisahan ääntä potenssiin kymmenen joka tosissaan ärsyttää ihmisiä ja allekirjoittanutta itseään.
Juudes sanoi:Nyt mä lopetan inttämisen tästä asiasta. Mun mielipiteeni teidän on hyväksyttävä yhtenä muiden joukossa.
EN vastusta katsastusta![]()
PoS sanoi:Tässä käy niin että kilpi saattaa katketa yllättävän helposti. Ja jos joku viranomainen tulee asiasta kyselemään, saattaa olla, ettei kukaan jää paikalle vastaamaan.

shyhander sanoi:Joku poikkeushan pitää sitten olla katsastusajankohtaan, koska autot pitää Trafin mukaan katsastaa neljä kuukautta ennnen käyttöönottopäivää. "Esim. Henkilöauton, jonka rekisteröintitodistuksessa on käyttöönottopäivämäärä 16.3.2007, katsastusaika on 16.11.2009–16.3.2010." Mulla on Saksassa käyttöönotettu pyörä, muistaakseni 28.3.![]()
Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi on kahdella kannalla. Se on sama kuin Suomella.
"Emme ole ehdottomasti sitä mieltä, ettei pitäisi katsastaa, mutta komission näytöillä pakkoa ei kannata lähteä ajamaan", sanoo yksikönpäällikkö Erik Asplund Trafista.
Asplund muistuttaa, että tekniset viat ovat onnettomuuksien syinä pieni tekijä.
Ota ihmeessä selvää, se on tullut toisella foorumilla ilmi.....Voi olla trollausta, niin kuin sinun omat kommentisi...Juudes sanoi:Vielä varmistan tulevassa kokoontumisajossa tämän kreikan tilanteen, että onko se katsastus nyt syksyllä vaiko niin kuin Husky väitti, jotta 2025, mistä Husky moisen ajat sait? Minä täällä 5vuotta puljanneena olen kuullut tästä syksystä. JA SEN TULEN VIELÄ TÄHÄN KETJUUN KOMMENTOIMAAN, olin sitten oikeassa tahi väärässä.

Joo tätä ihmettelen ja jos on näytetty että se on pieni % ja se sanoo että 25 kertaa suurempaa, sehän on kusetusta suoraan sanottuna. Miksi sitä pitää usko sittensooda sanoi:On se kumma instanssi tuo EU. Erilaiset lobbarit ajavat ylikansallisten suuryritysten etuja eikä kukaan lobbaa EU-kansalaisen puolesta.
Pitäisikö EU-vaalien äänioikeus siirtää yrityksille?
Kuinkahan usein onnettomuus johtuu pyörän teknisestä viasta tai puutteesta?
shyhander sanoi:Joku poikkeushan pitää sitten olla katsastusajankohtaan, koska autot pitää Trafin mukaan katsastaa neljä kuukautta ennnen käyttöönottopäivää. "Esim. Henkilöauton, jonka rekisteröintitodistuksessa on käyttöönottopäivämäärä 16.3.2007, katsastusaika on 16.11.2009–16.3.2010." Mulla on Saksassa käyttöönotettu pyörä, muistaakseni 28.3.![]()
Mutta e-merkinnät löytyy helposti kun on osat irrallaan.shyhander sanoi:Pahvilaatikossa vaan ei mee läpi… Ei toimi jarrut eikä muuta, ei voi testata…
(Ainakin omassa mökäpöntössä e on pohjassa, pitkään luulin että siinä ei hyväksyntää ole mutta pöntön ollessa irrallaan sieltä mokoma löytyi.)Roadkill sanoi:Ja jos joku epäilee ettei katsastuksesta olisi mitään hyötyä niin kattokaa joskus levähdyspaikoilla pyöriä vähän tarkemmin. Vittu mitä virityksiä osassa. Takakate nippareilla kiinni ja parilla siipimutterilla kun pysyyhän se noinkin.
Roadkill sanoi:Ja yks mitä mä en vieläkään ymmärrä että jos joku harrastaa moottoripyöräilyä/harrasteautoilua/veneilyä yms
ns kallista harrastusta niin miten vitussa 100e mihinkään suuntaan voi kaataa koko harrastuksen? Oli se sitten
katsastus tai ketjurataspaketti saksasta?
Roadkill sanoi:Ja yks mitä mä en vieläkään ymmärrä että jos joku harrastaa moottoripyöräilyä/harrasteautoilua/veneilyä yms
ns kallista harrastusta niin miten vitussa 100e mihinkään suuntaan voi kaataa koko harrastuksen? Oli se sitten
katsastus tai ketjurataspaketti saksasta?