• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eurobikerin vermeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kikka6
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Nurmijärvi kk
Ja tähän ei nahkojen puolestapuhujien tartte edes kommentoida...  
ghostface.gif

Housut ja takki 259 eskoa, ei paha hinta mutta onko joku testannut ne livenä ja suuremmassa kuin kävelyvauhdissa?  
sport05.gif

Jep, mulla on tollaset oranssivärityksellä.  Kertaalleen kaaduttukin ja korjattu. Ei kannata jättää jalkaa asfaltin ja mopottimen väliin, sitä kuormitusta ei kankaat kestä (niin et kuka muutenkaan käskee jätää jalan väliin?) Istuvuus on mulla ainaski hyvä, ei ahista mistään, ja oon ajanu täydessä kaatosateessa Salosta Porvooseen ja kuivana säilyin. Tietty vakiokohdat kastu, kun muillakin vermeillä eli hihansuut ja kaula-aukosta valutti pikkasen. Minusta ainaski hintansa väärtti.

Minä ja appiukko ostettiin nuo tarjouskamat toukokuussa. Mulla se kokomusta ja appiukolla sillä punavärityksellä ollut takki. Hinta/laatusuhde on mielestäni todella kohdallaan. Enemmän varmaan on tullut tänä kesänä sateella ajettua kuin kuivalla ja ainoastaan todella kovalla sateella vesi nousee housun sepaluksen kohdalta ylös ja napa kastuu (ajan customilla joten ajoasentokin vaikuttaa tuohon eli vesi jää helposti housujen poimuun ja lähtee sieltä ylöspäin). Todella kovassa rankkasateessa ajoin pari viikkoa sitten ja takista ei tullut mistään läpi...housut kastui mutta mulla olikin tuolloin farkut jalassa
smile_org.gif

Mulla on koko musta setti ja hyvin on toiminut ja
vettäkin pitänyt.

Ei mitään valittamista...

Niin ja ostin setin toukokuun lopussa eli kokokesän ollut
käytössä.

Minulle vain housut ovat hieman lyhyen, mutta ei raskinut
pidentään kun muistaakseni hintaa tuli 20% lisää.

Kymppitonni on takana noilla vehkeillä ja suureksiosaksi vesisateessa... Napa kastuu joskus. Muuta ei voi moittia, eli halvalla hyvä puku...
062802jumpie_prv.gif

Tilasin minäkin itselleni nuo tarjouskamppeet. Muutaman sataa kilometriä olen ehtinyt ajamaan, joista noin puolet jonkinasteisessa sateessa. Olen ollut tyytyväinen hankintaani, vaikkei minulla kauheasti vertailupohjaa olekaan (ensimmäinen oikea ajoasuni).

Mistä kautta noihin olisi saanut tuon .ORG alennuksen? :ORG:n omasta shopista en noita ainakaan löytänyt.
sad_orig.gif

Mistä kautta noihin olisi saanut tuon .ORG alennuksen? :ORG:n omasta shopista en noita ainakaan löytänyt.
sad_orig.gif
Moottoripyora.Orgilla on monia yhteistyökumppaneita, eräs näistä on Reliatec Oy joka pyörittää webbikauppaa .Org WebShop nimellä, muitakin yhteistyökumppaneita sivustolla löytyy joiden myöntämistä alennuksista löytyy tietoa tuolta Vain Jäsenille -foorumista.

Eräs näistä yhteistyö yrityksistä on Motovelhot Oy jonka toimintaa hieman tuntevana tiedän myöntävän alennuksia .Orgin jäsenille.. alennusten määrä riippuu paljon tuotteesta, mutta mm. kaikista Eurobikerin tuotteista (myös tarjoustuotteista) alennuksia on saanut.
smile_org.gif

Mitenkäs ton .ORG- alennuksen sitten käytännössä saa? Kun ei ole mitään jäsenkortteja kuten ry:n puolella.

Ihanko vaan kertomalla että joo kyl mä siälä netissä pyörin, vai kuinka?

Jos vaikka talvella alkais "uudistamaan" garderobia.
biggrin.gif

Mitenkäs ton .ORG- alennuksen sitten käytännössä saa? Kun ei ole mitään jäsenkortteja kuten ry:n puolella.

Ihanko vaan kertomalla että joo kyl mä siälä netissä pyörin, vai kuinka?

Jos vaikka talvella alkais "uudistamaan" garderobia.
biggrin.gif
Eiköhän siihen riitä se että kysyy pelkästään .Org alennusta ko. tuotteista.. kun ei sitä alennusta osaa pyytää ellei näillä sivuilla ole käynyt..
smile_org.gif

Mitenkäs tämä syystarjouksessa oleva 349euron asukokonaisuus, onko kukaan testannu? Ajattelin tilata ekaksi asuksi tuon, kun on irroitettavalla sisävuorella jne. Kokemuksia?

Mitenkäs tämä syystarjouksessa oleva 349euron asukokonaisuus, onko kukaan testannu? Ajattelin tilata ekaksi asuksi tuon, kun on irroitettavalla sisävuorella jne. Kokemuksia?
Itsellä ei ole kokemusta tosta, mutta tossa tarjousyhdistelmässähän on Shadow-takki (ovh 299,-) ja emännällä käytössä astetta edullisempi malli, eli eurbikerin x-radial takki (ovh. 225,-) ja se on ainakin enemmän kuin tyytyväinen takkiinsa. Kyllä itse tarttuisin tohon tarjoukseen jos tollainen yhdistelmä olisi hankinnan alla.
smile_org.gif

Back