Mä en ymmärrä tämmöistä että ihmiset kyselevät kaupan toimituksista nettifoorumeilla, kun helpoiten ja nopeiten asia selviäisi ottamalla yhteyttä myyjäliikkeeseen...
Sama kun jotkut antavat kitkeriä palautteita joistain liikkeistä netissä ilman että ovat edes keskustelleet asioista kyseisen liikkeen kanssa.
Mä en vaan ymmärrä
Alkuperäisenä tarkoituksenani oli kysellä muilta tavaran tilaajilta ovatko tavarat jo tulleet.Käsittääkseni nettikeskustelut ovat juuri tälläisiä, ei niin tärkeitä, uteluja varten. Ihan mielenkiinnosta vain. Ja vastauksen sain jo ensimmäiseltä vastaajalta. Plussaa oli tuo firman oma vastaus, vaikkakaan en semmoista pyytänytkään...
Ai sinne voi soittaa? Ja vielä kysyä milloin tavarat tulee!? Kiitos tiedosta, en tiennytkään että firmoilla on nykyään puhelimet...
Minä en ole antanut kitkerää palautetta yrityksestä tai sen toiminnasta. En ole syytellyt ketään mistään. Kunhan nyt vain kysyin asiaa kun juolahti mieleen.
Ja nyt kun on alettu kertomaan, mitä kukakin ei ymmärrä, niin minä en sitten ymmärrä sitä, että lähes aina kun tänne jotain kirjottaa, niin jossain vaiheessa tulee kommentti "tyhmä kysymys" "käytä hakua" "en ymmärrä miksi tommosia kysytään netissä" jne...
Nimimerkin takana kirjoitan varmaankin siitä syystä, että tämä on internetin keskustelufoorumi, joka on tarkoitettu keskusteluun nimimerkeillä. Käsittääkseni tekin käytätte nimimerkkejä täällä keskusteluun. Jos jotakuta nimeni kiinnostaa, niin voin sen kyllä yksityisviestinä laittaakin. Ja vaikka puhelinnumeron.
Eli ei muuta kun hernettä vaan pois nenästä arvoisat kanssaeläjät.