Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyörä on pyörä, vaikka olisikin eri merkkiä.Aika monia muuttujia siinä tosiaan loppupelissä on, vaikka jotkut saattaa säkällä sopiakkin ´ristiin´...
Ei vaan ole yksi niistä kohteista, joita itse lähtisin ihan fiilispohjalta muuttelemaan 250 kmh kulkevassa laitteessa.
etuvanteita on kuitenkin suhteellisen järkevään hintaan tarjolla ihan yleisesti, joten itse en lähtisi turhaan testailemaan. Saman merkin eri mallien välillä vanteet käy ristiin helpommin, joten lähtisin siitä jos ei omaan pyörään olisi vanteita yleisesti tarjolla.Pyörä on pyörä, vaikka olisikin eri merkkiä.Aika monia muuttujia siinä tosiaan loppupelissä on, vaikka jotkut saattaa säkällä sopiakkin ´ristiin´...
Ei vaan ole yksi niistä kohteista, joita itse lähtisin ihan fiilispohjalta muuttelemaan 250 kmh kulkevassa laitteessa.
Eipä siinä vanteen sovittamisessa ole ongelmaa saada sopimaan Suzukin vannetta Kawaan, mutta ne jarrulevyt... Jos ne on millinkin väärässä paikassa, tulee eteen satuloiden sovittaminen. Laakereita, akseleita ja akselin tiivisteitä saa aina tehtyä ja ostettua.Kuinka paljon noiden esim. kyykkypyörien etuvanteissa on yhteneväisyyksiä? Käykö noi ristiin, esim. Hondan vanne Kawasakiin, jne..