• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etutappisella kallisteleminen:D

^Jep, ja kaikki ovat jotain jengiläisiäkin vielä.

Mää noista customeista mitään tiiä, mutta minäpä ajankin bobberilla.

Olin tossa taannoin kaverin kans ajelulla ja vaihdettiin pyöriä päikseen hetkeksi.
Oma v-rod muscle kallistuu ja kääntyy mutkiin noin 42% paremmin mitä esim triumph thruxton, tuli aika yllätyksenä.

vetomies sanoi:
Näin on. Ja lähtevät voblaamaan, jos yrittää kaverille morjestaa ja ajokamojen hapsut menevät ketjun/hihnan väliin. Ja niissä on ruma ääni ja pilaavat kaikkien maineen ja vakuutusmaksut.

Aiheeseen liittyen, miksi custom-kuskit eivät morjesta vastaan tullessaan, kuten muut motoristit?
No koetapa itse työntää kottikärryjä yhdellä kädellä!!

minkähän takia yllä olevassa videossa, kaveri on köyttänyt itsensä kettingillä tohon sohvaan kiinni ? varastetaanko noita paljon vai :grin:

painman sanoi:
Oma v-rod muscle kallistuu ja kääntyy mutkiin noin 42% paremmin mitä esim triumph thruxton, tuli aika yllätyksenä.

Nämä ovat juuri niitä ostos-TV:stä tuttuja ympäripyöreitä mainoslauseita: "Jopa 42% täyteliäisempi ajonautinto".

Sitten kun otetaan kello, nopeusmittari ja gyroskooppi käyttöön ja mitataan oikeita asioita, niin custom-miehiä ei näy missään.

Kenesis sanoi:
Aiheeseen liittyen, miksi custom-kuskit eivät morjesta vastaan tullessaan, kuten muut motoristit?
No koetapa itse työntää kottikärryjä yhdellä kädellä!!

No siihen on olemassa ihan selvä toinenkin syy:

Kun eihän muovimopoja meinaa millään erottaa noista kiinalaisesta moposkootterista. :)
Enhän mä niille morjestele jos ei ole nätti tyttö ajelemassa.

Back