ne holkit ei vaikuta leveyteen mitään, koska pinch pultit liukuu sen akselin päällä. keulaa voi pumpata ilman pinch pulttien kiristystä jotta se asettuisi oikeaan leveyteen, mutta jos painat esim jarrua, niin ei se oikein asetu. seinää vasten voi mennä paremmin. mutta jos keula on kapea alhaalta muutaman millin, niin se pumppaus ei saa sitä oikeaan leveyteen, koska pumppaamisen aikana paino on keulan päällä ja voima ei riitä siirtämään sitä sivuttain, jos ero on pieni. sen voi vaikka kokeilla, potkaise se keula sisään tai nykäise ulos ja pumppaa, se ei palaa keskelle helpolla. suurista eroista palaa, mutta ei pienistä.
riski leveys virheeseen on sitä suurempi mitä pitempi keula on. enskan keulat jää helposti kapealle alhaalta. se vähän takertaa keulaa jousituksessa. eli herkkyys voi puuttua.
itse välillä olen sitä ihan kokeilemalla hakenut, eli kädellä säätää alhaalta leveyttä eri kohtiin ja pumppailee satulasta/tankista painaen, että etsii sen kohdan jossa herkkyys on suurin.
ei näitä leveyksi yleensä kukaan hifistele, aina kun näistä puhuu, niin hulluna pidetään..
takapyörän irrotus on jo toinen tarina, renkaan vaihdon jälkeen melkein joutuu pitkää vatupassia hakemaan
että saa rengaslinjat kohdalleen. onneksi nykyään on toispuoleinen takahaarukka, niin ei pääse sitä ketjulinjaa säätämään.
riski leveys virheeseen on sitä suurempi mitä pitempi keula on. enskan keulat jää helposti kapealle alhaalta. se vähän takertaa keulaa jousituksessa. eli herkkyys voi puuttua.
itse välillä olen sitä ihan kokeilemalla hakenut, eli kädellä säätää alhaalta leveyttä eri kohtiin ja pumppailee satulasta/tankista painaen, että etsii sen kohdan jossa herkkyys on suurin.
ei näitä leveyksi yleensä kukaan hifistele, aina kun näistä puhuu, niin hulluna pidetään..
takapyörän irrotus on jo toinen tarina, renkaan vaihdon jälkeen melkein joutuu pitkää vatupassia hakemaan