• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etupumppujen oikaiseminen/vaihto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikkoni1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tää menee samaan sarjaa itse tehtyjen jarrulevyjen kanssa. Mun puolesta on aivan sama miten itsenne tapatte, mutta älkää sitten myykö noita laitteita eteenpäin hyväuskoiselle mp-harrastuksen aloittajalle.

Itse käytin lippojen jälkeen etupamput varmuuden vuoksi asiantuntijalla tarkastettavana, sillä mutkassa juuttuva/katkeava/öljynsä eturenkaalle laskeva etuputki saattaa aiheuttaa mielenkiintoista tekemistä jossain mutkassa. Itselläni on kyseessä ratapeli, mutta vielä vähemmän riskejä ottaisin katupyörässä.

Moottoripyöräilyssä niitä riskejä tulee ihan riittävästi jo ulkoa ja kuskin tekemänä, joten itse yritän minimoida riskit jotka aiheutuu kaluston pettämisestä.

Täällä taas yksi petetty aasiakas. Hankin ebaysta "hyvät ja suorat" iskarit vanhojen vinojen tilalle nii paskan marjat! Sain toiset vielä vinommat... En tiiä miten ne kehtaa ees myödä tuommosia...

Ebayssahan on sitä varten valitussysteemit. Niissä vain on tietenkin aikaraja, joten kannattaa toimia nopeasti.

Back