• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etupään stefojen vaihto pk-sudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Webbis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ite en saa vaihdettua kun ei ole paikkaa missä duunailla.
Eli osaatteko heittää mitä maksaa suunnilleen kun vie liikkeeseen vaihdatettavaksi?

tunnin homma se kuulemma on, itekkii pitäs käydä vaihdattamassa nuo kun rupes öljyä tiputtamaan.

No perkl. Toisen puolen iskari vuotaa. Eli en mä muuta keksi ku että stefa ois menny. En sit tietä oisko siellä jotain muita tiivisteitä mitkä vois vuotaa.

edit. Nii ja kyselin mitä maksaa vaihto ni 250-350€
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif

Et sattuis Raivo tietämään voisko jossain vaihtaa ite? Eli joku talli tai vastaava?

tunnin homma se kuulemma on, itekkii pitäs käydä vaihdattamassa nuo kun rupes öljyä tiputtamaan.
Mopoissa on tietty eroja, mutta tuskinpa noita kukaan tunnissa vaihtaa. Jos tuohon 250-300 arvioon suhteuttaa, niin mieluummin 5-6 tuntia.
Mutta toisaalta, yritettinhän mun auton 20 minuutin huollostakin veloittaa joskus +1000 mk...

No mä soittelin sillon useemman paikan ja sanoivat että menee n. 3h. Sitten sain tän liikkeen numeron ja soitin ja kaveri sanoi että menee n. tunnissa toi homma. Eli vaihdettiin molemmat stefat+öljyt+työt ja koko kustannus 80 egee.

Soitin tonne Hyvinkäälle ja kaveri lupas tänään vaihtaa about 50€:lla.

Aika uskomaton ero verrattuna mitä täällä espoossa maksaa.

Suur kiitos -KLaMaTh-:lle!!

Sain vaihdettua jo ettei tartte enää kysyä. Ainakaan tähän hätään, pitää katella sitte joskus taas
smile_org.gif
.

Back