Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komppaan Powertoolsin etupukkia.Se keulapukki mikä nostaa yläkolmion reijästä tuli ostettuu ja hyvä on. Pyöränä kawasaki 10ronkos kellään käyttökokemuksia noista powertoolsplus:n huoltopukeista??
hinta edullinen mutta miten laatu/toimivuus?
Loppujen lopuksi se 65 € palaa paljon turhempaakinÄkkiseltään kun miettii, niin mikäs ongelma on jos käyttäisi tuossa ketjutaljaa katosta ja liina stongan ympärille, sit vaan ylös. Kattelee noita hintoja, niin saa pari taljaa jo yhen tommosen pukin hinnalla... Ja mielestäni ei pyöräkään pääse kaatumaan ku riittävästi nostaa, vai?
mikä pukki ei nyt sopisi? kaikkiin löytyy adatereita ja niitä voi teettää jos ei ole ja näppärä jannu tekee iha ite vai mitä häh?
tietty opiskelija budjetilla on turha kitistä ja harrastaa koko moottoripyöräilyä..
Hallitunkki toimii myös.Pitäisi XX:lle löytää matala polkaisupukki pakoputkiston alle, niin että keskituella eturenkaankin saa ilmaan.
Sillä on menty toistaiseksi mutta se on melkonen rohjo tuohon hommaan.Hallitunkki toimii myös.Pitäisi XX:lle löytää matala polkaisupukki pakoputkiston alle, niin että keskituella eturenkaankin saa ilmaan.
Mites renkaan irroitus?Minä olen soveltanut tuota Bilteman pukkia niin, että otan noi tapit huitsinvitsiin ja pistän metallitangon sekä noista pukin reijistä että etuakselista läpi. Toimii parhaiten niin, mikäli etuakseli on läpiavointa mallia.
Etuvanteen putsaamiseksi ei tarvi rengasta irrottaa...Mites renkaan irroitus?Minä olen soveltanut tuota Bilteman pukkia niin, että otan noi tapit huitsinvitsiin ja pistän metallitangon sekä noista pukin reijistä että etuakselista läpi. Toimii parhaiten niin, mikäli etuakseli on läpiavointa mallia.![]()
Tässä hetki sitten otettu kuva. Kyllä ne powerplussin etu- että takapukki nostaa jopa tällaisen möhkön. Aika vähän kuitenkin jää tilaa kun ujuttaa tappia tuosta lokarin ja ilmanottoaukon välistä.Ostin keväällä takapukin powerplussista. On oikein hyvä ja hintansa arvoinen, joten huomenna pitäisi tulla etupään pukki samasta paikasta...