• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etu stefa vuotaa gsx f 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Osaiskos joku kertoa että mitä tommoinen etu stefan vaihtaminen mahtaa maksaa suurinpiirtein? Näyttää vuotavan -03 mallisessa 19000km ajetussa suzuki gsx f 750:ssa..

Onko ihan normaalia että noin vähillä kilometreillä alkaa vuotamaan? voiko mennä takuuseen vaikka takuuta ei olekkaan?

Paljoks uskaltaa ajella vaikka vuotoa onkin?

Henkka

Takuusta en tiedä mutta itse asensin tuommoset "suojalipat" jotka estää ettei ötökät iskeydy siihen kohtaan etuputkea joka on juuri pölysuojan kohdalla - nämä kuivuneet ötökän raadot kuulemma pääsevät stefan luokse ja saattavat lyhentää stefojen ikää huomattavastikkin... mulla toinen stefa meni noin 28000 kohdilla. Stefat + öljyt + työ makso noin 100E, kun putket kainalossa menin huoltoon. Tosin sanovat että melkein helpompi on vaihtaa kiinni pyörässä - no en uskaltanu ajaa kun vuoti niin pahasti.

Takuusta en tiedä mutta itse asensin tuommoset "suojalipat" jotka estää ettei ötökät iskeydy siihen kohtaan etuputkea joka on juuri pölysuojan kohdalla - nämä kuivuneet ötökän raadot kuulemma pääsevät stefan luokse ja saattavat lyhentää stefojen ikää huomattavastikkin... mulla toinen stefa meni noin 28000 kohdilla. Stefat + öljyt + työ makso noin 100E, kun putket kainalossa menin huoltoon. Tosin sanovat että melkein helpompi on vaihtaa kiinni pyörässä - no en uskaltanu ajaa kun vuoti niin pahasti.
Ei sulla ois kuvaa tms. noista suojalipoista?

En tiiä käsitinkö jotain väärin, mutta miksi ostaa noita suojia, jos ne on pyörässä jo vakiona ?

putket.jpg

Vai isommat suojat ? Vai entiset rikki ? Vaiko ihan jotain muuta ?
withstupid.gif

Juu noi suojat kyllä on.. Tarvii kysellä mitä mahtais maksaa kun tarttis uudet rengaatkin ostella..

Mää väsäsin näppärästi itse: leikkaa pari muovipalaa jostakin muovipurkista ja maalaa mustaksi. Sitten vaan mustilla nippusiteillä ne kiinni ja hyvin toimii. Ja halavalla
tounge.gif

Back