• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etsintäkuulutus ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PA3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Etsitään niitä kahta motoristia jotka ajoivat Karjaalta Pohjaan päin tänään 31.7 n.klo 14.00 joista toinen potkaisi ohiajaessaan auton peilin rikki.
Toinen joku supermoto(KTM?)ja toinen sininen kokokatettu(Kawasaki?)
Auton kuljettaja pesi lasia ja ei huomannut että takana ajoi kaksi motoristia mutta ei minun mielestä oikeuta vahingontekoon.. molemmilla oli kilvet taivutettu niin että ein ne näy.
Asiasta kyllä tehdään rikosilmoitus mutta ei se peiliä takaisin tuo.

Siirretty oikeaan osioon...

Lisäksi ihan omana mielipiteenäni:
-kannattaisi katsoa sinne peiliin hieman useammin, koska ei todellakaan mikään mielyttävä kokemus saadaa saippuat visiirin esim. satasen vauhdissa
-lisäksi oletko ihan varma, että oli edes suomalaisia jos et kilpiä nähnyt...

Edit: en kuitenkaan väitä peilin tuhoamista oikeutetuksi...

Kiitos siirrosta..
Jep kannattaa katsoa mutta stopristeyksestä käännyttyään vasten aurinkoa pesi kuljettaja lasiaan jonka jälkeen peilin rikkominen tapahtui.
Kansallisuudesta en tiedä, mutta silti .. tosi miesmäistä toimintaa..
Olivat kuulemma ajelleet autojen välistä ohitse kuudenkympin alueella.

No voi PRKL, jos ei voi enää edes auton lasia pestä vapaasti. Jos itseä aurinko häikäisee ja on paskanen lasi, niin varmasti pesen sen lasin vaikka ajais koko joukko Halvatun Pappoja perässä. Pitää vähän väliä edellä ajavaan, niin ei varmasti kastu. Jos pari pisaraa tulee visiiriin tms. niin varmaan ötökät sitte estää jo kokonaan mopoilun??? Ite jos oisin ollut auton ratissa niin olisin kyllä...

Auton kuljettaja pesi lasia ja ei huomannut että takana ajoi kaksi motoristia
Jep vahinkojahan sattuu, ja sen takia ei kannattais lähteä kostamaan.

sanoi:
Olivat kuulemma ajelleet autojen välistä ohitse kuudenkympin alueella.

Tästä taasen voisi saada sellaisen kuvan, että ei se vahinko ollutkaan ja autoilija sai mitä tilasi, mutta peilien potkiminen tai muu aineellisen vahingon teko on väärin. Parempi pysäyttää se auto ja keskustella asiasta
biggrin.gif

Niin siis "paetessaan" olivat ohitelleet muita autoja kuudenkympin alueella..
En minäkään koukkaa päin jos joku motoristi tulee keskiviivaa pitkin vastaan.. tai ohitse.
Meitähän on joka lähtöön.

Jep, ymmärsin
En kyllä itsekään katso onko motoristi takana kun lasia pesen jos en eteeni näe.
Olisi vain kiva saada syyllinen kiinni.

Jep, ymmärsin
En kyllä itsekään katso onko motoristi takana kun lasia pesen jos en eteeni näe.
Olisi vain kiva saada syyllinen kiinni.
Tarvi kattoakkaan jos ne suuttimet on suunnilleen oikein säädetty, eipä ole vielä itselä ollut autoa joka nakkaa katon yli veder. Ja ajossahan turvavälin on semmoinen ettei pesuvedet lennä silmille.

Itselläni on vanhempi KBC kypärä jonka visiiri pitää kyllä vettä..
Mutta syylliset on edelleen jossakin, toivottavasti omatunto soimaa sen verran että tuntuu... (tuskinpa) kilvetkin käännetty valmiiksi jo niin vaikuttaa tahalliselta.

Etsitään niitä kahta motoristia jotka ajoivat Karjaalta Pohjaan päin tänään 31.7 n.klo 14.00 joista toinen potkaisi ohiajaessaan auton peilin rikki.
Auton kuljettaja pesi lasia ja ei huomannut että takana ajoi kaksi motoristia mutta ei minun mielestä oikeuta vahingontekoon.. molemmilla oli kilvet taivutettu niin että ein ne näy.
ihan vain mielenkiinnosta...

minkäs merkkinen auto oili kysymyksessä...

-K-

Tarvi kattoakkaan jos ne suuttimet on suunnilleen oikein säädetty, eipä ole vielä itselä ollut autoa joka nakkaa katon yli veder. Ja ajossahan turvavälin on semmoinen ettei pesuvedet lennä silmille.
Jos suuttimet on liian alhaalla ja lähellä lasia, kuten omassani, niin ne saa käytännössä säädettyä toimimaan tyydyttävästi vain tiettyä vauhtia varten. Muissa vauhdeissa suihku jää sitten joko liian alas tai ylös.

ihan vain mielenkiinnosta...

minkäs merkkinen auto oili kysymyksessä...

-K-
opel

eihän nyt ole käynyt niin että keksitte kivan kepposen ja päätite kuskisi kanssa antaa takana roikkuville motoristeille pikapesun...
ja nyt sitten kun napsahti omaan nilkkaan niin vingutaan kohtaloaan täälä
confused_orig.gif

vahinkoja toki sattuu ja niitä pitää ymmärtää ,minä olen törmännyt aikas monasti mielestäni täysin tahallisiin lasolin tarjoajiin...
osalla meistä ei ole päässään edes wanhaa KBC:n pottaa vaan monella on avokypärä tai niinkuin minulla, monesti päässä on crossikypärä, silloin saa hengityksenraikastajaa suoraan nenille...

etenkin uudemmat autot joissa on ns.korkeapaineinen ajovalopesuri antaa messevän pölläyksen taake esim. ohituspaikkaa lähellä odottavalle motoristille.

onko todellakin niin että olen ainoita tänne kirjoittelevia ketä nämä lasolin ruiskuttajat vituttaa?? jos näin, niin veikkaan ettei tähän topikkiin osallistuneilla kovinkaan monella ole edes moottoripyörää tai ei sitten he poraavat sillä ainoastaan paikallisen nakkikopin ympäri paskarinkiä nahkapukuineen, selkäsuojineen ja huomioliivi niskassaan .

tai sitten tää johtuu siitä että olen vaan syntynyt pe.13päivä...

Kyllähän noi lasolit vituttaa,mutta kun ei silti jaksais uskoa että joka kerta olis tahallinen niin .......

ei todellakaan varmasti tahallisia ole kaikki, osa takuulla kyllä, sen edelläajavan taustapeilin kautta näkee monenlaista jos on terveillä näköelimillä siunattu...
niinkuin edellisessä sanoin vahinkoja pitää ymmärtää, mutta se ei estä etteikö minua vituttaisi ajaa lasolit nenillä pyörällä...
itse lehmänhermot omaavana en ole keskisormen näyttöä kummempiin palautteisiin ryhtynyt ,mutta tiedän että maatamme kiertää aikas paljon kiivaampiakin tallaajia ja kun tapahtumat sopivasti kohtaavat niin ens. viestissä mainittua tapahtuu.

Olen kuullut että jollain on pyörässä pullo saippuavettä, ja kun joku pesee laseja sillee että tulee silmille. Täräyttää ohi ja pesee oikein kunnolla visiiriä. ja samalla autonkin
crazy.gif
niin sanotusti silmä silmästä. Ei tule aineellista vahinkoa.

eihän nyt ole käynyt niin että keksitte kivan kepposen ja päätite kuskisi kanssa antaa takana roikkuville motoristeille pikapesun...
ja nyt sitten kun napsahti omaan nilkkaan niin vingutaan kohtaloaan täälä
confused_orig.gif
No en ollut itse kyydissä vaan tyttäreni poikaystävän autosta peili lähti.. ja ehkä se toinen motoristi ei olisi ehtinyt ohi jos olisin itse ajanut.. sen verran levee olisi oma auto ollut silloin.
ja saa tulla kokeilemaan.
kiitos ja anteeksi, ei sitä syyllistä kuitenkaan löydy kun ei se uskaltanut paikanpäälle pysähtyä

kerran ajoin yhden jupin perässä samasta syystä erään huoltsikan pihalle..ei uskaltanu tulla ulos autosta vaa uhkas soittaa poliisit...ei tullu mieleen potkasta peilejä paskaksi..prkle. Tää teko oli tahallinen ku peilistä kuikki kui vesi lenti päälle nauraen. Aseman pihalla ei sitte naurattanu enää...

Back