• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etappeja Suomen matkalle

Olen ensi kesänä lähdössä Suomen kierrokselle ajelemaan ja etsin sopivia vierailupaikkoja matkan varrelle. Patikoinnin ystävänä ajattelin käväistä ihan lapissa asti. Sopivia etappeja etsiessäni törmäsin myös tähän matkablogien tekemään koosteeseen Suomen parhaista matkakohteista, jonka ajattelin jakaa teidän kanssa. Ainakin Hailuoto hyppäsi uutena omalle listalle! :jpstyle:

Onko teillä ehdottaa lisää hyviä paikkoja Suomessa?

prätkätyttö sanoi:
Olen ensi kesänä lähdössä Suomen kierrokselle ajelemaan ja etsin sopivia vierailupaikkoja matkan varrelle. Patikoinnin ystävänä ajattelin käväistä ihan lapissa asti. Sopivia etappeja etsiessäni törmäsin myös tähän matkablogien tekemään koosteeseen Suomen parhaista matkakohteista, jonka ajattelin jakaa teidän kanssa. Ainakin Hailuoto hyppäsi uutena omalle listalle! :jpstyle:

Jos patikoinnista ja kaunniista luonnosta pidät niin suosittelen esim. Seitsemisen ja Helvetinjärven puistoja, www.luontoon.fi lisääkin vastaavia

prätkätyttö sanoi:

Jos menet "ihan lappiin" niin kannattaa stekata Utsjoella Kevonpuisto kanjoneineen.

Jos kasitietä ajelet hailuodon lautalle, niin kannattaa poiketa kahville Katiska Baariin ohtakarissa Lohtajan vattajan niemen kärjesssä.

Back