• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Espoon Etanaletka pe 16.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LoneWolf
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noniin, kiitokset kaikille osallistuneille, hauskaa oli. Pahoittelut siitä yhdestä pienestä navigaatioylläristä, tajusin vasta ihan viime hetkellä että olin muuttanut reittiä ja ulkomuistista tuli väärä suunta.

Ajettu reitti oli tällainen: http://goo.gl/maps/OAqli

Sellainen rauhallinen perjantaisetti. Hippasen meinas huolestuttaa kun siihen yhteen risteykseen ei tullut kuin yxi pikkurosvo, muut oli perästäni kadonneet... No, pianhan se letka sieltä kurvaili ja katkon syykin selvisi - pikkumurheita - loppumatka mentiinkin sitten mukavasti ilman ylimääräistä säätöä... :right:
Kiva oli tavata tuoreempaa org.esteria ja uusia kasvoja! Tulevaa peekoo-porukkaa... (?) :D

Höh...täällä hidasteltu letkassa just sinä viikonloppuna ku oon reissulla pohjosessa. E maha mittää...toivottavasti vastaava järjestetään vielä ennen ajokelien päättymistä.

Letkasta on jo tovi, mutta kiitänpä vielä tässä vaiheessa. Sopivaa tikkarivauhtia ja hyviä mutkia reitillä. Toivottavasti vielä intoa riittää seuraavallekin etanaletkalle?

Saaga sanoi:
Letkasta on jo tovi, mutta kiitänpä vielä tässä vaiheessa. Sopivaa tikkarivauhtia ja hyviä mutkia reitillä. Toivottavasti vielä intoa riittää seuraavallekin etanaletkalle?

Taitaa jäädä ensi kevääseen, veturi on rikki (sekä mies että mopo). Olin itseasiassa tarkastamassa reittiä letkalle kun ajoin ulos...

No perkule, pikaista paranemista molemmille, etenkin kuskille.

Mietiskelin tänään aiemmin josko sitä ehtisi ajaa yhden tämänlaisen ja mietin josko vaikka veturoisin. Kohdekin on jo mietittynä, nyt vaan reittiä suunnittelemaan. Tai sitten pysyttelen kiltisti jonon keskellä jos joku muu veturoi.

Kurja juttu tuo kaatumisesi. Luin juuri toisen viestisi tapahtumasta. Toivottavasti kroppa parantuu, se on tärkeintä. Uutta muovia ja rautaa menopeliin saa kyllä. Tsemppiä paranteluun!

Jos joku innostuu veturiksi, niin mukaan lähden ajelemaan kyllä mielelläni. Viestien perusteella monia muitakin kiinnostuneita on.

Weeble sanoi:
No perkule, pikaista paranemista molemmille, etenkin kuskille.

Mietiskelin tänään aiemmin josko sitä ehtisi ajaa yhden tämänlaisen ja mietin josko vaikka veturoisin. Kohdekin on jo mietittynä, nyt vaan reittiä suunnittelemaan. Tai sitten pysyttelen kiltisti jonon keskellä jos joku muu veturoi.

Toi ois jees temppu tuo veturointi nyt varsinkin kun kysyntää olisi. Ajattelin itse samaa että jos yhen vetäsisi mutta äkkiä tajusin että mun vauhti ei oikeen sovi tähän....

Mä voisin vetää jonkun hitaan letkan täs vielä ennenku liian pimee tulee liian aikasin...

Suzu-ukko voi veturoida kuvajahtiletkan tallinnaan :D Jos goza jaksaa vedellä tulen mielelläni mukaan. Mutta miksei itsekin voisi vetäistä, vaaikka niin että saadaan joka viikolle etanointia :orgmp:

Weeble sanoi:
Suzu-ukko voi veturoida kuvajahtiletkan tallinnaan :D Jos goza jaksaa vedellä tulen mielelläni mukaan. Mutta miksei itsekin voisi vetäistä, vaaikka niin että saadaan joka viikolle etanointia :orgmp:

Tulkaa aamulla mun perään ajamaan ku töihin oon menossa..... ei oo meinaa hoppu silloin :boring:

Rohkaistuin ja laitoin "kutsun" eli torstaina mennään, jos joku mun perään uskaltaa tai ton ketjun löytää. Kokeneemmille herroille suon mahdollisuuden vähän vauhdikkaampaan letkan vetoon, johon vois itsekin osallistua. Mutta tikkariletka toteutunee ja ensikertalaisia voipi tulla mukaan. :thumbup:

Back