• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Erotatko mies- ja naismotoristin liikenteessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tästä tulee kohta joku seuranhakutopic.
wink.gif
Hei pidetäänX sukupuolimiitti, kaikki tytöt ja pojjaat riviin vastakkain ja kuolataan sitte siinä pari tuntia, tietysti pitää poseerata pyörän päällä kokoajan.
idea3.gif

Pitääpä tästä lähtä ostamaan coolimmat aurinkolasit ja laittaa takin olkapääsuojat takas paikolleen...
lookaround_orig.gif

Kellekkään ei varmaan jää epäselväksi liikenteessä kumpaan sukupuoleen kuulun, punainen pyörä, punertavat vaatteet, samoin kypärä,ja kypärän alta paljastuu punaiset hiukset, ja kurvit kohdallaan
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Vaikka ajaminen on ihanaa, ei ole tullut ns halua näyttää tai käyttäytyä kuin mies ( ei sillä että miehissä mitään vikaa olisi!!!!!)
Enpä kyllä ollut ajatellut enemmälti mitä mieltä miehet ovat nähdessään naisia pyörällä liikenteessä, mutta hyvä nyt tietää
smile_org.gif
062802jumpie_prv.gif
.
Itsellä huomio kiinnittyy vielä paljolti liikenteeseen, ettei jää mahdollisuutta tutkia tarkemmin kumpaa sukupuolta muut liikkujat ovat, mutta yhtä iloisen morjestuksen molemmat saavat
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
wink.gif

Tästä tulee kohta joku seuranhakutopic.
wink.gif
Hei pidetäänX sukupuolimiitti, kaikki tytöt ja pojjaat riviin vastakkain ja kuolataan sitte siinä pari tuntia, tietysti pitää poseerata pyörän päällä kokoajan.
idea3.gif

Pitääpä tästä lähtä ostamaan coolimmat aurinkolasit ja laittaa takin olkapääsuojat takas paikolleen...
lookaround_orig.gif

Ilmotusta sitte heti, kun Raahessa on tällasta tiedossa. Meikä on paikalla kuolaamassa. Periaatteella saa kattoo, muttei koskee. Tulee muuten liikaa sanomista...
tounge.gif

Täytyykin lähtee ostaa nahkapuku. Ittestänikään en osais edes peilin edessä goret päällä sanoo, kumpaa sukupuolta edustan, jos en ois asiasta ihan varma.

blush.gif

Minäkin kun luulin että sukupuolen sais sinne tummanpuhuvien gorejen alle piilotettua, mutta ei... tytöksi kuulemma tunnistaa jo kaukaa, vaikkei tukkakaan hulmua.

Oma silmä ei vielä niin harjaantunut ole, välillä sattuu virhearviointeja
tounge.gif

Aihe: Erotatko mies- ja naismotoristin liikenteessä

Erotan.
Melkein väittäisin, että minua ei ajaessa tunnu kukaan erottavan naiseksi. Kuussatkulla ninjalla siis kurvailin ja päällä musta/harmaat tixtexit, jotka nyt ei niinkään muotoja seurailleet ja päässä kokomusta potta. Usein sitten kun pyörän parkkeerasin ja kypärän alta paljastui nainen + pitkät punaiset hiukset tuntui kanssakulkijoilta muljahtavan silmät päästä.
nixweiss.gif
Kerran oli nuorilla naisilla erittäin pettyneet ilmeet juurikin kun otin kypärän pois. Sori.
wink.gif

Elikkä siis joistakin erottaa selvästi mitä lajia on ja toisista taas ei. Ja vaaleanpunaiset ajopuvut ovat minusta kyllä
shaun.gif
Että vähän lisää värivalikoimaa kiitos...

Erotan.
Melkein väittäisin, että  minua ei ajaessa tunnu kukaan erottavan naiseksi. Kuussatkulla ninjalla siis kurvailin ja päällä musta/harmaat tixtexit, jotka nyt ei niinkään muotoja seurailleet ja päässä kokomusta potta. Usein sitten kun pyörän parkkeerasin ja kypärän alta paljastui nainen + pitkät punaiset hiukset tuntui kanssakulkijoilta muljahtavan silmät päästä.  
nixweiss.gif
Kerran oli nuorilla naisilla erittäin pettyneet ilmeet juurikin kun otin kypärän pois. Sori.  
wink.gif

Elikkä siis joistakin erottaa selvästi mitä lajia on ja toisista taas ei. Ja vaaleanpunaiset ajopuvut ovat minusta kyllä  
shaun.gif
Epäiletkö mun erittäin harjaantunutta nais-silmää? :DD

Naisille pakolliseksi varusteeksi hyvin istuva nahkapuku.  
wink.gif
Miehet kulkekoon vaikka säkkikankaassa.
Ei ei ei, kyllä se vaan niin on, että nahkapuvussa kyykyllä ajava mieshenkilö on  
inlove.gif
. Eli miehillekin nahkakamppeet pakollisiksi (ehkä vähän ruumiinrakenteesta riippuen) 
talktohand.gif
.

E: Alunperin minä sitä tuumailin, että härnääkö autoilijat enemmän liikenteessä jos näkevät että on nainen ajamassa prätkällä. Siitä ei vissiin kenelläkään ole kokemuksia..?

Ja ainakin näiden juttujen perusteella miesmotoristit jättävät naisten härnäämisen ihan jonnekin muualle, kuin liikenteeseen
tounge.gif

Erotan.
Melkein väittäisin, että minua ei ajaessa tunnu kukaan erottavan naiseksi. Kuussatkulla ninjalla siis kurvailin ja päällä musta/harmaat tixtexit, jotka nyt ei niinkään muotoja seurailleet ja päässä kokomusta potta. Usein sitten kun pyörän parkkeerasin ja kypärän alta paljastui nainen + pitkät punaiset hiukset tuntui kanssakulkijoilta muljahtavan silmät päästä.
nixweiss.gif
wink.gif

shaun.gif
No vähän juu eppäilen.
biggrin.gif

Erotan.
Melkein väittäisin, että  minua ei ajaessa tunnu kukaan erottavan naiseksi. Kuussatkulla ninjalla siis kurvailin ja päällä musta/harmaat tixtexit, jotka nyt ei niinkään muotoja seurailleet ja päässä kokomusta potta. Usein sitten kun pyörän parkkeerasin ja kypärän alta paljastui nainen + pitkät punaiset hiukset tuntui kanssakulkijoilta muljahtavan silmät päästä.  
nixweiss.gif
wink.gif

shaun.gif
No vähän juu eppäilen.  
biggrin.gif
No en kehtaa ruveta väittämään vastaan. Voithan sä olla niin hyvä naamioitumaan
smile_org.gif

ps. 2h -> kesäloma!

Viikolla valoihin samaan aikaan nahkahousut tytöllä...nam juteltiinkin vähän pyörä tais olla diversion...
inlove.gif

Vietävä kun mun hulmuavat kiharat menee ajaessa sekasin...
biggrin.gif
Joten hiuksista on turha päätellä mitään, vaikka pitkä letti liehuiskin.
tounge.gif

Eestäpäin tuskin kerkee tunnistaan maantienopeuksista. Liekö ajoasento paljasta sukupuolen, jos on kyykky kyseessä. Ja kyllähän ne takin leikkaukset ja kypärän väri saattavat paljastaa sukupuolen.

Back