• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Erotatko mies- ja naismotoristin liikenteessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mut oikeesti - mistähän se johtuu, et meillä naisilla on usein tarve näyttää jätkiltä
En kyllä pysty ymmärtämään miksi haluaisi näyttää olevan rumempaa sukupuolta. En minä ainakaan haluis mutta julma maailma päätti toisin
tounge.gif
.

Enpä kyllä itse kauheasti katsele kumpaa sukupuolta kuski on, kuitenkin olen liikkeellä lähinnä
sport05.gif
mielellä enkä
inlove.gif
. Ei niinkö että pistäisin pahakseni jos jotain rupeaisi kiinnostamaan
lookaround_orig.gif
. Samaan syssyyn on kyllä pakko myöntää että ei ole kovinkaan montaa asiaa jotka ovat yhtä ihania kun nainen + nahkapuku + pyörä. Tai no pelkkä nainenkin on yleinsä riittävä muut on bonusta.

naiset, on ne vaan niin
inlove.gif
mopolla tai ilman
Voi että, harvoin saa lukee tämmöstä naisten suitsutusta ku tän topicin alla on!! Kiitti, jätkät!  
bowdown.gif

+1  
bowdown.gif
. Kiitos, jatkakaa  
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif
.

sanoi:
Mut oikeesti - mistähän se johtuu, et meillä naisilla on usein tarve näyttää jätkiltä, varsinki jos harrastus on tämmönen perinteisen miehinen kuten tää mopoilu ("rekkakuskifemari")? Se on musta tosi sääli, sillä en mä ainakaan haluis olla mies (sori miehet). Halun siis näyttää naiselta.  

Itsekin haluan näyttää naiselta, niin prätkän selässä kuin muutenkin. Vaikkakaan en vaaleanpunaista ajokampetta päälleni laittaisi.

Itse en kovin montaa naismotoristia ole täällä Jyvässeudulla bongannut, tai olen olettanut olevan miehiä, juurikin tuon "äijämäisen" ajoasennon perusteella. Joskus siro olemus ja takana hulmuava tukka on paljastanut naiseksi. Tai ainakin luulen niin  
idea3.gif
.

Hyvin istuva nahkapuku kyykkypyörällä ajavan naisen päällä... Sellainen vielä, että huoltsikalla kahvitauollakin istuisi hyvin, eikä roikkuisi takapuolen tienoilta. Lantio ja muutkin muodot tietenkin saisi näkyä, ja hiukset tietenkin aina ajoasun päälle, eikä sisään.

Nyt tarkemmin asiaa mietittyäni komppaan useampaa edellä kirjoittanutta; "Ei ole montaa asiaa moottoripyöräilevää naista kauniimpaa..."

inlove.gif
inlove.gif
inlove.gif

Hyvin istuva nahkapuku kyykkypyörällä ajavan naisen päällä... Sellainen vielä, että huoltsikalla kahvitauollakin istuisi hyvin, eikä roikkuisi takapuolen tienoilta. Lantio ja muutkin muodot tietenkin saisi näkyä, ja hiukset tietenkin aina ajoasun päälle, eikä sisään.
Tuossa tulee kyllä semmoinen ristiriita, että kunnolla ajossa istuva nahkapuku ei istu hyvin kahvijonossa seistessä.  
nixweiss.gif
 Kunnon puvut kun on tehty vain ja ainoastaan ajoasentoa varten. Mutta noin teoreettisella tasolla olen kyllä samaa mieltä  
biggrin.gif
.

Miks niitä pitäs siellä liikenteessä lähteä toisistaan erottamaan.Eikö se ole vaarallistakin???

Vielä... Ei naisellisuus vaaleenpunasta kaipaakaan! (Pikkutytöt pukeutuu pinkkiin...)  
baaa.gif
Riittääkö piNkin lompakon omistus Pikkutyttö leimaan  
biggrin.gif

nimim. "PiNkki on IhQQ"
Nooo, pinkki lompsa (mieluiten paksu) ison miehen kourassa voi antaa hyvinkin pikantin vaikutelman...  
wink.gif
Mut suomalaiskansallisesti perstaskuun tungettuna se kyllä näyttää... no... lievästi sanottuna huvittavalta...!  
biggrin.gif

Vielä... Ei naisellisuus vaaleenpunasta kaipaakaan! (Pikkutytöt pukeutuu pinkkiin...)
baaa.gif
Riittääkö piNkin lompakon omistus Pikkutyttö leimaan
biggrin.gif

nimim. "PiNkki on IhQQ"
Nooo, pinkki lompsa (mieluiten paksu) ison miehen kourassa voi antaa hyvinkin pikantin vaikutelman...
wink.gif
Mut suomalaiskansallisesti perstaskuun tungettuna se kyllä näyttää... no... lievästi sanottuna huvittavalta...!
biggrin.gif
Liian paksu lompsa perstaskuun
biggrin.gif
Reisitaskussa kulkee mukavasti

Miks niitä pitäs siellä liikenteessä lähteä toisistaan erottamaan.Eikö se ole vaarallistakin???
Ehkä, mut kivaa se on!!  
062802jumpie_prv.gif
Siis jos vaimo istuu takana, ni pitää ruuhkaan kävellä sanomaan, et nouses pois sieltä kyytistä...sun ei saa niitä kätösiä sen ukon ympärille kiertää.
Kun teidät pitää erottaa toisistaan???
No hemmetti, kivaahan sekin on!!! Äksöniä baanalle!!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Joskus erotan, joskus en. Riippuu vaatetuksesta ja kypärästä yms. Enpä tuota silti aktiivisesti edes tarkkaile.

Toissailtana oli huoltsikalla GoldWing. Hämmästyin kun repsikalla istui semmoinen 190 cm mies ja lähes 170 cm madam ohjasti.

Kylläpä hivelee sielua karskein mopokorstoin hellut kommentit...
blush.gif
! Kyllä plikat vie mopoansa ihan selkeesti hellemällä kädellä ja paremmalla ryhdillä, noin yleensä. Eikä naiseuttaan saa piilottaa!

... Lantio ja muutkin muodot tietenkin saisi näkyä, ja hiukset tietenkin aina ajoasun päälle, eikä sisään...
Itku pääsee hiuksia selvitellessä ehtoolla jos ne jättää ajaessa näkyville roikkumaan muuten kuin letillä. Ja mie olen huono tekemään itselleni ko. viritystä, lisäksi se tuntuu inhalta kypärä päässä, joten siksi yleensä pysyvät piilossa takin alla.Tosin silloin tällöin on kuitenkin pakko jättää ihan piruuttaan tukka esille.

Ajokamppeista ei pysty mitään ainakaan värin perusteella määrittelemään, aika mustanpuhuvia kun ovat, mutta takki on sen verran tyköistuva että voihan se olla että miut tytöksi tunnistaa. Ajotakin taskussa kulkeva lompsa on sentään vaaleanpunainen (varustettuna tekstillä "I make boys cry."
lookaround_orig.gif
)

Back