• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Erotatko mies- ja naismotoristin liikenteessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hmmm... kaksi blondia ponnaria, avokypärä, huulipuna...
biggrin.gif

En kyllä erota! En tajua miten joku ehtii edes katselemaan noin tarkkaan. Okei jos olis valoja tmv pakollista hidasajoa ehtisi tarkemmin tuumailla. Yritän kyllä katsoa minkä merkkisiä pyöriä tulee vastaan, mutta sekin on sinnepäin.  Ja onko kuski yksin vai kaksin
tounge.gif
Takaapäin katson minkä maalaisia, en sukupuolta.

ollappa kaks kolkyt vuotta nuorempi niin vois vaihtaa pyörän johonkin customiin jolloin se avopotta olisi ok ja vielä olis niitä muotojakin mutta toista se on tällä parhaalla keski-iällä jossa muodotkin on vähän valahtanut sinne sun tänne ja tosiaan coresäkit peittää ne vähäisemmätkin mitä on jäljellä eli mistäs tunnistat, pakko laittaa kunnon kerros huulipunaa että se edes näkyis visiirin läpi, koska jotenkin itselle tullut tärkeäksi se että muut tunnistaisi ajajan naiseksi. No ehkäpä se on kumminkin se ajoasento joka paljastaa.

Joskus erotan, joskus en.... kyllä ne kiharat melkein on mistä erottaa jos on tekstiiliä päällä mut nahkavaatteissa noi erottaa selvemmin. Oikeastaan ois aika huolestuttavaa, jollei nahkavarustuksissa erottais
wink.gif

Itse en erota, ellei kuski ole sitten huomattavan pieni ja siro pyörään nähden... hulmuavat hiuksetkaan ei välttämättä ole aina naisten merkki... Kysyin ukoltani miltä näytän ajaessani, ja ajoasentoni on kuulema nykyään melko äijämäinen... Se kai riippuu pyörän mallista, ex-pyörä oli customi, niin siinä istui nätisti istuma-asennossa. Nyt nakumonsterilla ajaessa käteni ovat kuulema kuin "bodarikorsto-asennossa", kun nojaan stongaan... Muutaman kerran olen kokeillut kyykkyä, siinä ajoin pyrstö pystyssä ja kun tuo pyrstö on liian pyylevä, niin tunsin itseni valaankokoiseksi...
blush.gif

Mä erotan mies ja naiskuskit aika hyvin. Tämä kesä on tullut pälyiltyä enempi pyöriä ja okei (mies) kuskejakin, et alkaa silmä olee aika treenattu ;)

Uskoisin, että musta näkee jo pitkältä että oon nainen...oon aikas pienikokoinen
tounge.gif

Kyllä ainakin itse erotin , kun olin lenkillä ja vastaan tuli 4 motoristia, eka oli äijä, mutta ne kaksi keskimmäistä oli naisia, huoh ja wau. Oli muodot nahkatakeissa paikallaan ja kun taaksepäin katsoin niin tulihan sitä juostua "vahingossa" ojan puolelle
biggrin.gif
Kooltaan naiset ovat pienempiä usein ja ajoasento on sellainen johon rautakangen nielaissut äijä ei pysty, eikä tarvitse pystyä
wink.gif

Naisille pakolliseksi varusteeksi hyvin istuva nahkapuku.  
wink.gif
Miehet kulkekoon vaikka säkkikankaassa.

Mutta pitää sanoa ettei ole montaa niin kaunista asiaa kuin nainen moottoripyörää ajamassa
inlove.gif
Komppaan tota
biggrin.gif
. Muotojen lisäksi naisen tunnistaa ajoasennosta. Lantion asento on pettämätön merkki
inlove.gif
. Miehet ajaa enempi alaselkä "köyryllä" siis silleen kumartuneena eteenpäin. Kun taas naiset kääntää lantiotakin eteenpäin. Johtuu näistä fyysisistä eroista
biggrin.gif
. Mä olen hiukan tätä asiaa tutkaillut
tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Joo ainakin kyykyissä tuo pätee

Höh. Tuosta lantiostako se johtuukin? Joku kundi oli sanonut, että ajan pyrstö pystyssä, jota ihmettelin sillä alla ei ole kyykkyä.

Yritän ajaessa näyttää mahdollisemman sukupuolettomalta, mutta kuulemma huonoin tuloksin, ainakin mitä perässä ajavaan kaveriin on uskominen. Tosin ajotakkini paljastaa jo sukupuolen, että turhaan tuota on yrittää
tounge.gif

Harvi vaan et ajoasentoon leikattu nahkapuku roikkuu persiistä joka huoltamolla kun nousee pyörän päältä.

Joten ajakaa naiset vielä enemmän.

Höh. Tuosta lantiostako se johtuukin? Joku kundi oli sanonut, että ajan pyrstö pystyssä, jota ihmettelin sillä alla ei ole kyykkyä.

Yritän ajaessa näyttää mahdollisemman sukupuolettomalta, mutta kuulemma huonoin tuloksin, ainakin mitä perässä ajavaan kaveriin on uskominen. Tosin ajotakkini paljastaa jo sukupuolen, että turhaan tuota on yrittää
tounge.gif
Juu, älä missään nimessä koeta näyttää sukupuolettomalta, päin vastoin. Kun miehet koettaa kuitenkin näyttää mahdollisimman paljon äijiltä (tietty naisten takia  
biggrin.gif
), niin näyttäkää te naiset mahdollisimman paljon naisilta. Varmaan kaikki miehet voi allekirjoittaa tämän. Moottoripyöräilyssähän linjat on hirmu tärkeät ja linjat taas komppaa muotojen kanssa, joten nainen ja moottoripyörä on kuin tehty toisilleen  
inlove.gif

naiset, on ne vaan niin
inlove.gif
mopolla tai ilman
Voi että, harvoin saa lukee tämmöstä naisten suitsutusta ku tän topicin alla on!! Kiitti, jätkät!  
bowdown.gif

Mut oikeesti - mistähän se johtuu, et meillä naisilla on usein tarve näyttää jätkiltä, varsinki jos harrastus on tämmönen perinteisen miehinen kuten tää mopoilu ("rekkakuskifemari")? Se on musta tosi sääli, sillä en mä ainakaan haluis olla mies (sori miehet). Halun siis näyttää naiselta.  
wink.gif

Veikkaisin, että on stereotypia että miehet ei halua nähdä naiskuskeja. Kotilokuskeja tämä varmaan joitakin koskeekin, mutta prätkän selässä ei ole semmosta "hiton naiskuskit" vaan "damn woman, you go girl" Eli enemmän prätkämimmeja, kiitos
biggrin.gif

Back