• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eri-Keijo .ORG-kokoontuminen Ellivuoressa 31.8. – 2.9.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Jassu sanoi:
Petri voi pitää tuolla esityksen verhotanssista lajina?

..ja Muukka vaihtoehtoisen version, jossa tanssitaan ilman verhoa.

Tuskin tartteis ORG:n pippaloida pahemmin Ellivuoressa pitää sen jälkeen.. :bye:

Meidän käytössä olevat mökit pitäisi varmaan näkyvästi aidata ja alue merkitä K-18 -kylteillä.

LaMasquerade sanoi:
Tuskin tartteis ORG:n pippaloida pahemmin Ellivuoressa pitää sen jälkeen.. :bye:

Tuskinpa tarvii paljon ORG. pippaloida muutenkaan kun on nämä osanottajamäärät näin pieniä nykyään :sad:

Oiskos jollain autoilevalla mahkuja tuoda tullessaan esim laatikollista punasta juomaa... ihan vaan varmuuden vuoksi jos alkaa janottamaan... toi vuoristo-ilma on niin kovin kuivahkoa :jippikaijee:

jarasan sanoi:
Oiskos jollain autoilevalla mahkuja tuoda tullessaan esim laatikollista punasta juomaa... ihan vaan varmuuden vuoksi jos alkaa janottamaan... toi vuoristo-ilma on niin kovin kuivahkoa :jippikaijee:

Oon tulossa nelipyöräsellä näillä näkymin... Joten meikä voi sellasen tuoda.
Tarkotit kaiketi korillista Muumi-limpparia :p

Salmon sanoi:
Tuskinpa tarvii paljon ORG. pippaloida muutenkaan kun on nämä osanottajamäärät näin pieniä nykyään :sad:

Harmittelen samaa... :sad3:
Meillä on tapahtumamarkkinoinnissa hieman tekemistä, kun joskus aikaisemmissa kekkereissä on ollut satakunta henkeä tonteilla, ellei jopa enemmän. :O

Kertaakaan mua ei ole harmittanut olla mukana näissä kemuissa, päinvastoin. On ollut mukavaa tavata uusia motoristeja, ja monet nickit ovat saaneet "kasvot". Oli aikoinaan mukava havaita uutena tyyppinä havaita, kuinka porukka otti mutkattomasti vastaan "nyypiön".

Nyt saamme kyllä "kasvottomia" motoristeja rekkautumaan sivustoille helposti, ja kimppa-ajeluihin ainakin pk-seudulla on suoranaista tunkua. Tehdään tuo reaalimaailman tutustuminen jollain tavalla helpommaksi???
Stadissakin noi pe-illan loppusyksyn-talven baari-iltojen muistelot/ hengennostatukset ovat jääneet kokonaan pois. Ehkäpä piikkinä meille vanhoille pieruille voisi heittää tuon keski-ikäistymisen. Ollaanko me oikeasti näin vanhoja...? :häähää:

Varmaan suurin syy osanottajapulaan on päällekkäiset tapahtumat: Pe Botniaring ja la-su Kemora -ratapäivät.

En tiedä kuinka menneetkin päällekkäin, mutta näinhän ei pitäisi olla.

.ORG! päätapahtuman aikana ei saisi olla muita .ORG! tapahtumia lainkaan.

cXlari sanoi:
Oon tulossa nelipyöräsellä näillä näkymin... Joten meikä voi sellasen tuoda.
Tarkotit kaiketi korillista Muumi-limpparia :p

cXlari - mä en oikeesti kyllä tiedä mitä muumit taikka Muumi juo mutta mun mielessä kimmelsi Koff merkkinen limppari :bisseä

Mulla oli suuret suunnitelmat liittyä seuraan silloin kun tästä tapahtumasta ensimmäisen kerran ilmoitettiin. Mutta niinhän siinä taas kävi että rahatilanne osoittautui sen verran surkeaksi että väliin jäi. :sad: Ottaa vähän pattiin. Mukavan lähellä olisi kerrankin kokoontuminen ollut ja mulla lapsivapaa viikonloppu...

Markku sanoi:
Varmaan suurin syy osanottajapulaan on päällekkäiset tapahtumat: Pe Botniaring ja la-su Kemora -ratapäivät.

Nojoo, edellisiin vuosiin kun luotaa, niin ei noissa kokkareissa nyt enemmistönä rataporukka ole ollut, vaikka toki jokunen sieltäkin on mukaan tullut.

Harmi toki tämä tilanne, jossa kuitenkin järkkärit näkevät todella suuren työn tapahtuman järjestämiseen. Tuhannesta jäsenestä (tai reilusta 20 000 käyttäjästä) kun mukaan saadaan alle 30, niin ei tarvitse olla kova ennustaja, että hallituksessa on kyllä mietitty/mietitään että mikä meni vikaan.

Jassu sanoi:
Nojoo, edellisiin vuosiin kun luotaa, niin ei noissa kokkareissa nyt enemmistönä rataporukka ole ollut, vaikka toki jokunen sieltäkin on mukaan tullut.

Harmi toki tämä tilanne, jossa kuitenkin järkkärit näkevät todella suuren työn tapahtuman järjestämiseen. Tuhannesta jäsenestä (tai reilusta 20 000 käyttäjästä) kun mukaan saadaan alle 30, niin ei tarvitse olla kova ennustaja, että hallituksessa on kyllä mietitty/mietitään että mikä meni vikaan.

Nojaa. Voisin veikata et kova hinta rajaa pois. Tai ainakin itse juuri tuosta hinnasta johtuen päätin jäädä pois, vaikka muuten tapahtuma olisi kiinnostanut. Se posarihinta eli about 50e on ollut ainakin itselle se maksimi. Mut noh, mä muutenkin oon tämmönen köyhä, et.. :D

Yritetään nyt kuitenkin sivuuttaa tämän osanottajapulan suuremmat analyysit viikonlopun aikana, ja pidetään kivaa ja nautitaan järjestelyistä ketkä siellä paikalla olemme! :)

Markku sanoi:

En tiedä kuinka menneetkin päällekkäin, mutta näinhän ei pitäisi olla.

.ORG! päätapahtuman aikana ei saisi olla muita .ORG! tapahtumia lainkaan.

Jassu sanoi:

Kokonaisten mökkikylien varaukset joutuu sopimaan jo alkutalvesta ja ratapäiviin tulee muutoksia vielä pitkin kevättä. Muistaakseni alustavia suunnitelmia ratapäiville ei ollut vielä silloin, kun Eri-Keijon ajankohta päätettiin. Harmillista, mutta eipä näille mitään oikein voi.

Jostain syystä tällä kertaa ei ketjussa juuri ollenkaan huudeltu mökkiseuralaisia ja taisipa jossain olla oikein kehoituskin kerätä oma porukka kasaan ja varata koko mökki. Ei onnistu ainakaan minulta, kun ei mulla ole omaa org-possea valmiina. Sama tilanne saattaa olla monella muullakin ja varsinkin uusilla orggilaisilla. Näihin tapahtumiin pitäisi olla mahdollisimman helppoa osallistua yksinkin. Hintaa en pidä pahana itse, samaa tasoahan tuo on kuin orgin Tallinnan risteily. Niin ja ainakaan minua ei FB-tapahtumakutsu tavoittanut, joten tapahtuman huomasi vain jos sattui tapahtumaosiolla selailemaan.

Kustannuskysymyksistä johtuen tässä tapahtumassa ei ollut mahdollista pitää vajaasti täytettyjä mökkejä, vaan mökit myytiin ns. järjestyksessä täyteen. Tässä lienee osasyy, miksi mökkiseuran kyselyt ovat jääneet vähemmälle tämän tapahtuman yhteydessä. Osallistujille haluttiin kuitenkin antaa mahdollisuus päästä majoittumaan omien kavereidensa kanssa samaan mökkiin, joten riittävän ison porukan kokoamalla pystyi varmistamaan juuri mieleisensä mökkiseuran.

Mun muistaakseni aikas monessa orgin tapahtumassa omassa mökissä on käyty vaan nukkumassa ja ne parhaat bileet on olleet jossain muussa :D Siksi ainakin mulle on lopulta aikas sama, kenen kanssa mökissä nukun näillä reissuilla.

Voisi olla aiheellista tehdä tästä jonkinmoista avointa kyselyä sivuston käyttäjien keskuudessa, että mitkä ne syyt oikein on siihen, ettei porukat lähde messiin. Syitä on varmasti miljoona ja jokaisella omansa, mutta näin voisi saada oikeasti laajemman käsityksen siitä, että mitä tapahtumilta kaivattaisiin, jotta ihmiset sinne lähtisivät mukaan.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back