Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timii- sanoi:Herätellääs tätä topikkia näin talven keskellä...
Elikkäs ois kiikarissa yks 2008 vuoden Z1000. Oiskos kenelläkään kertoa kyseisen vuoden mallista plussia ja miinuksia, henk.koht. käyttokokemuksia jne.?![]()
Goofy S sanoi:Täysin uudenlainen runko, uusi moottori, uusi jousitus, uudet jarrut...
Eli täysin eri mopo.
sjobbe sanoi:Z750 voi tuntua "tehottomalta" er6 jälkeen. Onhan er6 sentään 2-cyl ja sen ansiosta kivasti vääntävä.
mkk0 sanoi:Nostellaan ylös jos saataisiin lisää kokemuksia ihmisiltä?!
Harkinnassa Z:ta mutta en ole varma että kumpi 750 vai 1000. Vuosimallit, johtuen budjetista, olisi 2006-07 ja 2004 tai mahdollisesti tuonti 2007. Onko ihmisillä kokemusta näistä vähän vanhemmista malleista? Mietin että onko esim. eroa 04 ja 07 tonnisissa. Jotain olen lukenut että 750:ssä on huonot keulan iskarit, pohjaa helposti?
Todennäköisesti enempi tulee itsekseen ajeltua, mutta neiti on puhunut että kyytiin on pakko ottaa ja saattaapi olla että käytäisiin kahdestaan jotain maakunta lenkkejä ajamassa. Ko. toimintaan tuskin 750 riittää vääntö, vai mitä ootte mieltä?
Tai onko muita ideoita, tarkoitus on hankkia sellanen mopo missä ajoasento on pystympi, ei mikään konservatiivinen mutta ei tarvi olla mikään munanjatkekkaan, tästä syystä olen valinnut kawasakin Z:t sarjan nakut.
mkk0 sanoi:Nostellaan ylös jos saataisiin lisää kokemuksia ihmisiltä?!
Harkinnassa Z:ta mutta en ole varma että kumpi 750 vai 1000. Vuosimallit, johtuen budjetista, olisi 2006-07 ja 2004 tai mahdollisesti tuonti 2007. Onko ihmisillä kokemusta näistä vähän vanhemmista malleista? Mietin että onko esim. eroa 04 ja 07 tonnisissa. Jotain olen lukenut että 750:ssä on huonot keulan iskarit, pohjaa helposti?
Todennäköisesti enempi tulee itsekseen ajeltua, mutta neiti on puhunut että kyytiin on pakko ottaa ja saattaapi olla että käytäisiin kahdestaan jotain maakunta lenkkejä ajamassa. Ko. toimintaan tuskin 750 riittää vääntö, vai mitä ootte mieltä?
Tai onko muita ideoita, tarkoitus on hankkia sellanen mopo missä ajoasento on pystympi, ei mikään konservatiivinen mutta ei tarvi olla mikään munanjatkekkaan, tästä syystä olen valinnut kawasakin Z:t sarjan nakut.
Kyse voisi olla siitä että ER:n vetoalue on piiitkä, jaksaa kiskoa kutosella 4000rpm ylöspäin aika tasaseen. Ja ohituskiihtyvyys 80-140 kutosella taitaa olla aika samoissa.taskuvenus sanoi:Näin er-6 omistajana kiinnostaisi kuulla vähän perusteluja tälle, olisiko jollain tietoa? Er-6:ssa on paljon vähemmän vääntöä kuin z750, ainakin speksien perusteella. Vai oliko tämä vain sarkastinen kommentti?![]()
Karkov sanoi:Itselläni oli juuri kyseinen vaihto edessä viimesyksynä. ER-6N oli alla ja mietin, onko seuraava pyörä Z750 vai Z1000. Päädyin kuitenkin lopulta menemään koeajamaan Z1000:sta (en testannut z750). Pyöristä vielä hirveästi tietämättä konsultoin tuttuja motoristeja, josta pääasiassa selvisi, notta erot olisi bouttia:
Tonnisessa paremmat jarrut, parempi alusta, se +250cc. Hintaan n. +2000€ (vm 07-09). Päätin ottaa siis kerralla isomman, että riittää kerralla "tarpeeksi iso" pyörä. Olen myös ollut hyvin tyytyväinen ostaessani suoraan tonnisen version.
Hiltunennn sanoi:Itekii alottelemassa moottoripyöräilyä tässä ja pari pyörä vaihtoehtoo ois, z750 vm-08 ja z800 vm-13. Onko porukalla minkälaisia kokemuksia tuosta z800?