Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vahdepoljin/vivusto kiero l. saanu kuljetuksessa siipeensa?Kaveri osti F-mallisen viimeviikolla. Hyvän näköinenhän se on. Kevyt, kapea ja jalat yltää lyhkäsemmälläkin maahan. Eipä vaan oikein pääse sillä ajamaan, ku ei mene muut vaihteet päälle ku ykkönen![]()
Olis uskonu mua ku sanoin sille että osta Banditti![]()
Itse bongasin SW-Motech:in kuvastosta sivulaukkutelineet. En ole kysynyt, mutta ainakin R.M. Heino (Tre/Espoo) tuo maahan Motechin kamoja. Noille näyttäisi olevan Kappa-yhteensopivat kiinnitysosat myös.Onko kellään virityksiä sivu- ja perälaukulle? Oli tarkoitus käyttää vanhasta pyörästä Kapan laukut, mutta näyttää kauppiaalla olevan vaikeuksia löytää kolmen laukun telinettä.
Kuhtuvatko jenkit tuota mallia "Ninja 650r":ksi?Er-6n:llä alla ~120km, ainoa mikä on ajellessa vituttanut on paska keli.Mutta joo, paha on mennä vielä näillä kilometreillä tekemään syväluotaavaa analyysiä.![]()
Leovincen sliparin tilasin Saksasta päivä pari sitten ja tänään sitten Stormilta soittivat että nyt heiltäkin löytyisi kun olin aikaisemmin tuota udellut. Ja kilpiteline pitäisi jostain keksiä kanssa..
Mutta tuolta:
http://www.ninja650.com/phpbb/index.php
voi käydä tiirailemassa mitä mieltä jenkit ovat mopoistaan.
sanoi:Kuhtuvatko jenkit tuota mallia "Ninja 650r":ksi?![]()
Taitaa ensi kesänä tulla ER6:a vastaan aika runsaasti, on niitä menny sen verran paljon vissiin kaupaksi![]()
Noup. Myyjä kävi pyörän hakemassa (n.300km suuntaansa), ja laatikon purun jälkeen ei ole mitään vikaa löytynyVahdepoljin/vivusto kiero l. saanu kuljetuksessa siipeensa?
Koettaa kakkoselle fillari paikallaan? (ei kuuluskaan onnistua..)
Mä ostin just ton mikä oli mp-messuilla allrightin osastolla...Messuilla oli Allrightin osastolla olevassa er-6 mallissa leovinsen slipari paikallaan ja luulisi että samat vaimentimet sopisivat n malleihin sekä f malleihn.
edit:myös remuksen vaimentimia näkyisi löytyvän siihen ja
kuva siitä leovincestä.
Onko jo bensan kulutuksesta jo tietoa?
Kiinnostais kovasti hommata...