• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Epävirallinen kutsu tosihitaiden letkaan 7.8. Espoo.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaitsuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Epävirallinen kutsu tosihitaiden letkaan 7.8. Espoo.

Moi.

Modet poistakoot jos on epä-asiallinen kutsu tai vastaavaa. :grin:

Huomenna keskiviikkona olisi tarkoitus startata Bembölen Kahvituvalta klo. 18.00 muutaman kaverin kanssa pienelle lenkille, esim. Espoo-Siuntio-Inkoo-Espoo akselille. Kukaan meistä ei ole pahemmin letkaillut, joten ajateltiin harjoitella ns. "Kaveriporukalla" ennenkuin uskaltaa noille virallisille hitaillekaan lähteä. :)- Nyt siis hyvä sauma lähteä mukaan TOSI hitaille, jossa kaikilla on kuitenkin järki mukana eikä kiire mihinkään.

Täytyy kahtella pääseekö ajoissa röistä, jos vaan pääsisi, HEP.

Oikein asiallinen kutsu!! Toivottavasti sää suosii ja jos suosii saatan itsekin sortua mukaantuloon!

Niin toki tässäkin on säävaraus, eli jos oikein kunnolla sataa ja jyrisee niin siirretään tapahtumaa. :)
Päivitetään tilanne tänne huomenna klo. 17.00.

Hmmmhhhh....suattaspa vaikka sopia. Lähtö ainakin olis lähellä. (olipas huonosti sanailtu)

Ihan vaan infona, et taitaa keskiviikko olla ns. epävirallisen virallinen HD kokoontumispaikka toi Bembölen kaffestuuga. Viisaammat tai asioista enemmän perillä olevat tahot korjatkoon, jos muistan väärin.:dunno:

siki sanoi:
Ihan vaan infona, et taitaa keskiviikko olla ns. epävirallisen virallinen HD kokoontumispaikka toi Bembölen kaffestuuga. Viisaammat tai asioista enemmän perillä olevat tahot korjatkoon, jos muistan väärin.:dunno:

Oikeassa olet. Ei se toki mikään yksityistilaisuus ole, mutta täyttä voi pihalla olla.

Kaitsuli sanoi:

Onko toi fagervikintien pätkä ennen Inkoota vielä soraa? Itse kääntyisin jo Virkkalantieltä kohti Tähtelää eli tähteläntielle ja siitä Ingarskilantien , Stenbrontien , Päivöläntien , Degerbyntien ja Läntisen Kuninkaantien kautta Pikkalaan. :cruising:

Kaitsuli sanoi:
....

Tuollaista reittiä muuten mietittiin alustavasti:

Olihan se hiekkapätkä Fagervikin tietä sitten oikein harkittua ? :dunno:
...kun sinne pyrkiminen vaatii aika pitkän tylsän suoran Virkkalantietä ja Eteläistä Salontietä. :;):

Itse menisin Tähtelän kautta. Mutta se nyt on vain minun mielipiteeni. :)

EDIT: Ditsy :pissed: veit mun asian!!!! (kun tuli puhelu kesken kirjoituksen) :grin:

Ok, taidetaan tehdä siinä kohtaa reittimuutos. Kiitti Dizzy ja PXU.

EDIT. Reittilinkkiä päivitetty.

Viimeksi muokattu:
DizzySpell sanoi:
Onko toi fagervikintien pätkä ennen Inkoota vielä soraa? Itse kääntyisin jo Virkkalantieltä kohti Tähtelää eli tähteläntielle ja siitä Ingarskilantien , Stenbrontien , Päivöläntien , Degerbyntien ja Läntisen Kuninkaantien kautta Pikkalaan. :cruising:

Läntinen Kuninkaantie on sitten aivan hirveässä kunnossa, kannattaa ajaa rauhallisesti jos sitä kautta menee.

Kiitos Dizzy. :thumbsup:

Eli nyt on reittisuunnitelma valmiina, sit toivotaan että keli pysyy hyvänä iltaan saakka. :orgmp:

LoneWolf sanoi:
Läntinen Kuninkaantie on sitten aivan hirveässä kunnossa, kannattaa ajaa rauhallisesti jos sitä kautta menee.

Jep, toi on tosiaan niin perseestä että suosittelen vetämään vaikka sitä 51:stä pikkupätkän mieluummin.

LoneWolf sanoi:

raich sanoi:
Jep, toi on tosiaan niin perseestä että suosittelen vetämään vaikka sitä 51:stä pikkupätkän mieluummin.

Nooo... kun "TOSI hitaiden" letka ajaa "rauhallisesti" niin ehkä tuo mennee...? :bye:

Ei se läntinen kuninkaantie nyt niin kamalasda kunnossa ole!!! Mä ajan sitä mielummin kuin 51:stä...

Viimeksi muokattu:
Back