MP-varkaatkin muuttuneet epätoivoiseksi Espoon Karakalliossa kun niille kelpaa yli 11 vuotta Suzuki SV650. Pyörä varastettiin lukitusta autotallista, tallin luko rikkomalla. Pyörä löytyi viime perjantain ratsioissa, ennekuin itse huomasin varkautta. Nyt pyörä majailee poliisin tallissa ja tutkijan mukaan virtalukko ja penkin lukko ovat rikottu (saas nähdä mitä muuta siitä vielä löytyy kun pääsee itse tarkistamaan vahingot).
Eli kaipaisin vinkkejä miten saan vakuutusyhtiö korjaamaan kaiken mahdollisen ja muut vinkit prätkän kuntoon saamiseksi.
Onko piripää ajanut koneen loppuun, onko takarenkaan kumin poltettu pois, miten runkolukon kunnostus onnistuu...? Yrittääkö vakuutusyhtiön korjausarvioija tinkiä korjauksista ja itse pitää vaatia kaikki korjauksen?
t. ensikertalainen
Eli kaipaisin vinkkejä miten saan vakuutusyhtiö korjaamaan kaiken mahdollisen ja muut vinkit prätkän kuntoon saamiseksi.
Onko piripää ajanut koneen loppuun, onko takarenkaan kumin poltettu pois, miten runkolukon kunnostus onnistuu...? Yrittääkö vakuutusyhtiön korjausarvioija tinkiä korjauksista ja itse pitää vaatia kaikki korjauksen?
t. ensikertalainen