Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ou jee! tää on paras! perusmeininki kohillaan!Ajelin viidessa paivassa Kuala Lumpurista Bangkokiin ja sielta Pattayalle yhteensa n. 2000km ja sen jalkeen sitten kolmessa paivassa Pattayalta Phukettiin joka on matkana jotain reilut 1000km. Ajokkina oli 110 kuutioinen Modenas Kriss jollaisesta kuva loytyy taman linkin takaa: http://www.modenas.com.my/motor_i/kriss1_electric_blue.jpg
Matkavarustuksena oli selkareppu joka selassa ollessa hiosti sen verran pahasti, etta sille luontevin paikka oli edessa jalkojenvalissa. Mitaan teknisia ongelmia ei reissussa ilmennyt paria rengasrikkoa lukuunottamatta. Suurin vastoinkayminen oli kun jouduin ajamaan tyhjalla renkaalla n. 20km ennen kuin loytyi sopiva korjaamo jonka takia myos paallikumi piti uusia ja tyhjalla renkaalla ajaessa sisakumi paasi muljahtamaan ulos ja kiertymaan taka-akselin ympari rikkoen samalla jotain takajarrun vipstaakeja..
Seuraavaksi ajoin mopon viela takaisin Bangkokiin jonka jalkeen lahjoitin sen silloisen tyttoystavani, nykyisen vaimoni veljelle joka ajoi silla n. 1000km matkan kotikylaansa ja antoi sen isalleen.
tsiisus! iso hatun nosto tosta suorituksesta
Siinähän nyt ei mitään erikoista ole, että Guzzilla ajetaan pitkiä matkoja.oisko pari vuotta sitten kun pari moto-guzzi sankaria ja yks ural vastaava ajelivat venäjälle vaik kuin helvetin pitkälle ja takas..
Uraliin oli ollu vähän remonttia tekeen, mutta osia oli löytyny..![]()
sanoi:lauantaina ennen saunaa 500 km.n lenkki ja sisäänajo suoritettu
sanoi:Seuraavana alle 1098. Kyllä silläkin johonkin pitää lähteä. Vara-kanisteria vaan mukaan.
Eikö tuo ole joku ratapersesuoritus, rautaperseessä saa ajaa saman matkan vaan kerran suuntaansa.Paras mitä olen ollut todistamassa: Yli 2000km / 24h (radalla) r1 yamahalla on mun mielestä kohtuu kova "rautaperse" ajo, joten siitä voi yrittää laittaa paremmaksi...
Itse en ainakaan edes yritä kokeilla moista.
Vaikka tämä nyt olikin hieman "off topic", niin kyllä moisella ajomäärällä rykkönenkin saattaa olla kohtuu erikoinen matkapyörä...