• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ensipyöräksi:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jounik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse hommasi ekaksi pyöräksi 1200cc kawasakin ja itselle kyllä osottautui ihan oivaksi peliksi, tiesin että nälkä kasvaa syödessä ja säästelin sen verran että hommasin isomman samantien. Ajokokemusta ei pienemmillä oikestaan ollut jos ei kevaria lasketa, mutta siitäkin oli vajaa 10v. Kyllähän tuo nykyinen itselle aina hymyn teettää kun tankoihin hyppää mutta seuraava malli jo unelmissa. Oon kyllä sitä mieltä että lähtee kyllä semmosella mikä tuntuu itselleen sopivalta. Kaverin kanssa tuossa 750cc:llä vaihdettiin hetkeksi päittäin niin vähän "alitehoiselta" tuntui. Miten olisi thunderace? Suht halpa, vaik ei nyt mikään kisakone niin tonninen kuitenkin, kenties mukavampi matka-ajossa kun kusiainen. Plussana tietenkin, mun mielestä yks parhaimman näkösistä pyöristä
biggrin.gif

Kyllähän 160 heppasella VOI ajaa yhtä varovasti kuin 40 heppaisella, mutta se 160 voi KARATA paljon helpommin tappavaan laukkaan kuin se 40 heppainen. Kun se 160 heppanen kuitenkin kiihtyy hieman rivakammin kuin se yksmukinen nelari... eiks je?
Menee kyllä vittuilun puolelle mutta yhden kesän KTM:n supermotolla ajaneena väitän että se oli helpommin keulittavissa mäntyyn kuin pari kesää käytössä ollut blackbird.
tounge.gif

Noista hontrista löytyy juttua merkkikohtaiselta palstalta lisää mutta pari kesää ruiskubläkkärin omistaneena melkein uskaltaisin sillä kaasaripelilläkin ajella. Kovasti luotettavan oloinen kapistus. En ole tuolla 600 CBR:llä ikinä ajanut mutta et kyllä vahingossa puuhun aja bläkkäriä tehon takia. Onhan siinä kulkua mutta kovasti leppoisassa muodossa. Jos jossain kohtaa tulee ongelmia niin suuren painon ja hiukan onnettoman alustan kanssa.

Olisiko kellään yli 190cm pitkällä äijällä (saapi olla tyttönenkin) kokemusta tuosta Yamaha Thundercatista? Onhan se tyhmännäköistä ja tuntoista, jos ajan minicrossilla
biggrin.gif
Eli minkälainen on ollut? Olen ihan fall in love siihen kyllä muuten kokonaisuudessaan (ulkonäkö)
inlove.gif

Back