• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ensipyörää miettimässä - KTM Duke 690/990?

Heippa!
Mulla on nyt ktm 690 smc ja mä on muuten ihan tyytyväinen sillä, mutta haluaisin vaihtaa sen superdukeen, koska haluaisin leikkiominaisuuksien lisäksi myös vähän touringominaisuuksia. En kuitenkaan viiti ajaa 400 kilsaa ostaakseen pyörän, jonka en ole koskaan koeajanut. Kysymykseni on siis olisiko jollain Pietarsaaren läheisyydessä superduken koeajettavaksi? Olisin todella kiitollinen jos olisi..:)

Seikkailu_R sanoi:
Tuokin on kai tottumis kysymys kun noilla katteettomilla papattimilla kuitenkin ajetaan pitkiäkin reissuja.
Parhaimmillaanhan nuo ei ole reippasvauhtisessa matka-ajossa, mutta suomen rajoituksilla ihan siedettävä.
Ja saahan siihen plexin suojaamaan ötököiltä... :p

Ei ainakaan omilla papattimilla ole tuotanut vaikeuksia nuo motarinopeudet tai pidemmät päivät, ei edes lipallisen kypärän kanssa.

Ite en ole oikeestaan koskaan omistanu "rehellistä" matkapyörää kunnon katteineen.
Joten en ole pitänyt koskaan kynnyskymysyksenä pyörää hankkiessani sen katteellisuutta tai kattettomuutta.
Muut asiat on yleensä painanu vaakakupissa enempi. :grin:

Sitä en kiellä etteikö se varmasti ole mukavaa ajella pitkin mualimoo vaikka gt bemulla tai fjr:llä korotetulla pleksillä.

Silti itse on tullu ajeltua nakulla yms. päristimillä ihan suht. pitkiä reissuja verrattuna nakkikioski pyörittelyyn.
Esimerkkinä vaikkapa 3-4 pyörän päällä kiertäen Suomea tms. Ei ole niskat ollu kipeänä.
Käy salilla (rupee kynäniskatkin vetristymään :p ) ja liikkuu ja jumppailee muun elämisen lisäksi nii eipä paikatkaan kipeydy samalla tapaa, kun miten kipeytys jos ei liikkus. :)

Back