haha! tulipahan selväksi tämän foorumin meininki ja henki näitä juttuja luettaessa
Itseasiassa kävin lukaisemassa vastauksia jo eilen mutta en keksinyt mitään järkevää sanottavaa.. kommenttinne ovat olleet niin... hmmh.. tyhjentäviä.
"Eihän tää threadi ole kuin vasta pari päivää vanha, mutta avaaja tuskin viitsii / uskaltaa kysyä enää yhtään mitään.." Tämän kommentin rohkaisemana kuitenkin päätin vastata jotain.
Aikasemmat kokemukset kaksipyöräisistä ovat polkupyörän sekä peugeot speedfight(moposkootteri) selästä, joista jälkimmäisen suorituskyvystä jopa olen nauttinut

Joten veikkaanpa että esimeriksi honda cb500 huippunopeus n.200kmh ja kiihtyvyys <5sec/100kmh ovat minulle varsin mielyttävä kokemus..
Noista ohituksista tuli mieleeni että olen saanut pari ajoneuvoa ohitettua autoillakin mitä minulla on ollut(Mitsubishi colt 1.6l & Ford Mondeo 1.8l)
Hauskaa oli näitä lukissa ja oli mukana ihan asiaakin, näin minun näkökulmasta katsottuna.
Avautui aihe taas hiukan enemmän!
-perttu- "Lisätäänpäs Setämiehelle vaihtoehdoksi vielä Suzuki GSX750 jos ei ole aiemmin malli osunut silmään... tuolla yksi. "
Itseasiassa tuo samainen ilmoitus osui minunkin silmiini ja näky mielyttikin niitä elimiä, taitaa tuo nakumalli olla vaan melko harvinainen kun selailin ilmoituksia!
Tuo 600cc Banditin nakumalli on nyt ehdottomasti myös vaihtoehto minulle, kiitos vain vinkistä niille jotka ottivat kyseisen pyörän jutuissaan esille!!
Pitää tosiaan käydä vähän kattelemassa liikkeissä pyöriä kunhan alkaa kortti olemaan lähempänä lompakkoa!
Ja sitten koeajoilla kun se sieltä viimein löytyy!!
Mukava olisi sitten osallistua johonkin tapahtumiin ja kokoontumisajoihin vaikka kauempanakin!
Esim. täällä kuopiossa sijaitseva KMC Moottoripyörä clubi järjestää vuosittaisen Finita 2013 ajotapahtuman 15-18.3.2013 Kuopion lähellä sijaitsevalla tuusjärvellä!

Onko kukaan tulossa pitempää?
Mutta kiitos kaikille vinkeistä ja lisääkin saa laittaa, Offtopic ei haittaa! Eikä varmaan olisi väliä vaikka haittaisikin!

Mut ei haittaa