Joo omaani meinasin, joka tässä alla sigussa näkyy..Omaa pyörääsikö meinaat,vai voisitko oikeasti olla apuna tuossa kysytyssä tapauksessa?
Hyvä peli ja sopii hyvin ensipyöräksi(kin).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo omaani meinasin, joka tässä alla sigussa näkyy..Omaa pyörääsikö meinaat,vai voisitko oikeasti olla apuna tuossa kysytyssä tapauksessa?
VirhettäAjatko radalla? Jos et, niin älä tee samaa virhettä kuin niin monet muut, eli ostat katukäyttöön RR-pyörän. Onhan sillä kiva revitellä, mutta matkanteko, arkiajo, tavarankuskaus, ruuhkassa seisominen yms. onnistuu paljon mukavammin ihan normaalilla pyörällä.
Ensipyörästä saat paljon enemmän irti, kun hankit ihan normaalin pyörän ja siitä pääsee helpommin eroonkin kuin kuuspätkästä rääräästä.
Kaksipaikkaiseksihan tuon saanee laittamalla takasatulan tuonhon satulan paikalla olevan kopan tilalle.Löytyisikö ketään Lapuan lähistöltä, joka voisi käydä tutustumassa onko http://www.nettimoto.com/honda/cbr/936179 hyvässä kunnossa, ja mitä vaatisi muuttaa kaksipaikkaiseksi.
Mikä maku? Minä alotin isojen poikien pyörät tonnikyykyllä ja se oli virhe. Ihan joutava värkki Suomen teille, jos nyt näin vähän pahasti ja kärjistäen uskallan mielipiteeni ilmaista.Virhettä![]()
Eli sun maku on parempi kuin mun???
Ihan samaa mieltä, tosin aloittelin 600, ja sit vasta tonniseen. Kyllä se pitää ehdottomasti olla 1340ccMikä maku? Minä alotin isojen poikien pyörät tonnikyykyllä ja se oli virhe. Ihan joutava värkki Suomen teille, jos nyt näin vähän pahasti ja kärjistäen uskallan mielipiteeni ilmaista.Virhettä![]()
Eli sun maku on parempi kuin mun???
Kyllä on taas monta viisasta miestä liikkeellä, tai ainakin äänessä. Jokainen ollaan niin saatanan fiksuja ja hyviä neuvomaan toisia. Tai ainakin mielipiteemme ovat absoluuttisia faktoja. Hyvä näin.... ehkä... tai...Ihan samaa mieltä, tosin aloittelin 600, ja sit vasta tonniseen. Kyllä se pitää ehdottomasti olla 1340ccMikä maku? Minä alotin isojen poikien pyörät tonnikyykyllä ja se oli virhe. Ihan joutava värkki Suomen teille, jos nyt näin vähän pahasti ja kärjistäen uskallan mielipiteeni ilmaista.Virhettä![]()
Eli sun maku on parempi kuin mun???Ei noilla tonnisillakaan oikeen mitään tee![]()
![]()
Jep, kyllä siinä järkee alkaa löytyy kun se mittarikin kipuaa tarpeeks ylös. Tai no eihän siin järkee oo mut se sehä siin onki nii hauskaa. Ja joku viel mainitsi et ne on paskoja ajaa? Kyl omasta mielest noissa on sellaset ominaisuudet et ei kyl lopu kesken. Eikä oo mitää ongelmia ajaa ruuhkassa ym, kannattaa ehkä vaihtaa harrastusta jos ei osaa ajaa...Kyllä on taas monta viisasta miestä liikkeellä, tai ainakin äänessä. Jokainen ollaan niin saatanan fiksuja ja hyviä neuvomaan toisia. Tai ainakin mielipiteemme ovat absoluuttisia faktoja. Hyvä näin.... ehkä... tai...Ihan samaa mieltä, tosin aloittelin 600, ja sit vasta tonniseen. Kyllä se pitää ehdottomasti olla 1340ccMikä maku? Minä alotin isojen poikien pyörät tonnikyykyllä ja se oli virhe. Ihan joutava värkki Suomen teille, jos nyt näin vähän pahasti ja kärjistäen uskallan mielipiteeni ilmaista.Virhettä![]()
Eli sun maku on parempi kuin mun???Ei noilla tonnisillakaan oikeen mitään tee![]()
![]()
![]()
Kyllä tonnisen kyykyn ominaisuudet ja ajettavuus on mitä parhain...Jep, kyllä siinä järkee alkaa löytyy kun se mittarikin kipuaa tarpeeks ylös. Tai no eihän siin järkee oo mut se sehä siin onki nii hauskaa. Ja joku viel mainitsi et ne on paskoja ajaa? Kyl omasta mielest noissa on sellaset ominaisuudet et ei kyl lopu kesken. Eikä oo mitää ongelmia ajaa ruuhkassa ym, kannattaa ehkä vaihtaa harrastusta jos ei osaa ajaa...Kyllä on taas monta viisasta miestä liikkeellä, tai ainakin äänessä. Jokainen ollaan niin saatanan fiksuja ja hyviä neuvomaan toisia. Tai ainakin mielipiteemme ovat absoluuttisia faktoja. Hyvä näin.... ehkä... tai...Ihan samaa mieltä, tosin aloittelin 600, ja sit vasta tonniseen. Kyllä se pitää ehdottomasti olla 1340ccMikä maku? Minä alotin isojen poikien pyörät tonnikyykyllä ja se oli virhe. Ihan joutava värkki Suomen teille, jos nyt näin vähän pahasti ja kärjistäen uskallan mielipiteeni ilmaista.Virhettä![]()
![]()
![]()
![]()
4500 rahaa mukaan. Tarkistat kulutusosien kunnon sekä huoltohistorian. Ketjut, renkaat ja jarrut. Aika vähän ajettu 4000 km/v, joten jos hyvin pidetty niin varmaan asiallinen laite. Ajossa kuuntelee sivuääniä, kaikki vaihteet ja jarrut. Mallin tyyppivioista osaa varmaan kertoa joku muu kuin minä.Kaksipaikkaiseksihan tuon saanee laittamalla takasatulan tuonhon satulan paikalla olevan kopan tilalle.Löytyisikö ketään Lapuan lähistöltä, joka voisi käydä tutustumassa onko http://www.nettimoto.com/honda/cbr/936179 hyvässä kunnossa, ja mitä vaatisi muuttaa kaksipaikkaiseksi.
Luulis että satula kuuluu varusteisiin.
Kiitos, alkaa sentään tuleen jo vähän edes alkuperäiseen viestiin liittyvää viestiä ja apua4500 rahaa mukaan. Tarkistat kulutusosien kunnon sekä huoltohistorian. Ketjut, renkaat ja jarrut. Aika vähän ajettu 4000 km/v, joten jos hyvin pidetty niin varmaan asiallinen laite. Ajossa kuuntelee sivuääniä, kaikki vaihteet ja jarrut. Mallin tyyppivioista osaa varmaan kertoa joku muu kuin minä.Kaksipaikkaiseksihan tuon saanee laittamalla takasatulan tuonhon satulan paikalla olevan kopan tilalle.Löytyisikö ketään Lapuan lähistöltä, joka voisi käydä tutustumassa onko http://www.nettimoto.com/honda/cbr/936179 hyvässä kunnossa, ja mitä vaatisi muuttaa kaksipaikkaiseksi.
Luulis että satula kuuluu varusteisiin.
En ymmärrä aina tätä touhua. Topikin aloittaja kuintenkin haluaa 600 rr:n, niin miksi ihmeessä "ammattilaiset" tarjoaa täällä trumppaa, fasua , sv:tä jne ?
JouMaN hankkii juuri sellaisen laitteen kuin haluaa, ja jos jotakin kysyttävää on niin luulisi , että joku osaa täällä auttaakin eikä vaan tarjota tilalle jawaa tms.![]()
Kukin ostaa mitä haluaa, mutta kannattaisi käydä koeajamassa muitakin kuin ärriä etenkin kun eka pyörä kyseessä. On niitä muitakin katuuskottavia olemassaAjatko radalla? Jos et, niin älä tee samaa virhettä kuin niin monet muut, eli ostat katukäyttöön RR-pyörän. Onhan sillä kiva revitellä, mutta matkanteko, arkiajo, tavarankuskaus, ruuhkassa seisominen yms. onnistuu paljon mukavammin ihan normaalilla pyörällä.
Ensipyörästä saat paljon enemmän irti, kun hankit ihan normaalin pyörän ja siitä pääsee helpommin eroonkin kuin kuuspätkästä rääräästä.