• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ensimmäiset kortit tulevat tällä viikolla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JP-800

MotOrg ry jäsen
Soitin tuossa juuri jäsenkorttiemme valmistajalle ja tiedustelin jäsenkorttien tilannetta ja tällä viikolla kuulemma jo ensimmäiset saavat oman jäsenkorttinsa. Ensi viikolla näitä sitten pitäisi alkaa tipahdella lopuillekkin.

Ilmoitelkaapa kun saatte korttinne ja tietysti kommentteja myös korteista. Korteista voin sen verran kertoa että näistä jäsenkorteissa teema vaihtuu joka vuosi. Eli nyt tänä vuonna sellainen ja ensi vuonna edustettuna onkin...

Jos vain tekemäni koodi toimii niin kun kortin tekijä on tehnyt kortin kuittaa hän sen tehdyksi hänen ylläpito osiostaan ja tällöin pitäisi myös tulla ilmoitus kyseisen kortin omistajalle sähköpostiin. Näinköhän tämä toimii... ilmoittakaapa jos tulee ilmoa.

%"#%!"#!¤!#"¤!" !!! Korttia tänne kans !
wink.gif

Mulle ei ainakaan vielä tullut tänään korttia.. Perjantaina tuli ilmo että on valmis.
En mä mitenkään malttamaton ole , mutta...
biggrin.gif

sanoi:
Mä en oo saanu ees ilmoitusta et kortti ois valmis... ¤&"&%#"¤"#%!!! Meen kohta ite klikkaamaan tuon valmiiksi niin saan ainakin sen mailin

Oisit liittynyt ja maksanut jäsenmaksus nopeammin
biggrin.gif
Ei vaineskaan.. itselleni tuli vahvistus tänään että kortti on valmis vaikka olin Ry:n ensimmäinen jäsen
biggrin.gif

Soitin tuossa juuri jäsenkorttiemme valmistajalle ja tiedustelin jäsenkorttien tilannetta ja tällä viikolla kuulemma jo ensimmäiset saavat oman jäsenkorttinsa. Ensi viikolla näitä sitten pitäisi alkaa tipahdella lopuillekkin.

Ilmoitelkaapa kun saatte korttinne ja tietysti kommentteja myös korteista. Korteista voin sen verran kertoa että näistä jäsenkorteissa teema vaihtuu joka vuosi. Eli nyt tänä vuonna sellainen ja ensi vuonna edustettuna onkin...
062802jumpie_prv.gif
Joo moi vaan mitekähän tammoinen savolais juntti pääsis liittymään mukaan. Voisihan sitä tukea porukkaa pienellä jäsen maksulla ja olla yhtä suurta perhettä. Liittymisestä kiinnostunut jäsen Belluski

Mulle ei ainakaan vielä tullut tänään korttia.. Perjantaina tuli ilmo että on valmis.
En mä mitenkään malttamaton ole , mutta...  
biggrin.gif
Mä en oo saanu ees ilmoitusta et kortti ois valmis... ¤&"&%#"¤"#%!!! Meen kohta ite klikkaamaan tuon valmiiksi niin saan ainakin sen mailin  
wink.gif
Klikkaa samalla minunkin profiilia...
bowdown.gif

se P******** kortti on pikkusen kiven alla vaikka liityin ja maksoin ensimmäisenä mahdollisena päivänä...
bawling.gif

Nyt kopsahti maili lootaan et kortti on valmis, eikä tarttenu ees ite klikata valmiiksi
biggrin.gif

o// \\o \o/

Back