Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Jooh...hurjalta kyllä tuntuu joku 1000 läväyttää gorepukuun, sellasen ku sais vaikka 400 egellä myös. Pitää vaan pitää pää kovana ja lompsa löysänä kun on tarpeeksi kudetta testannu päälle, kyllä se sitte maksaa ittensä takas kun on nasevasti istuva oikeasti hyvä puku..kaikki kulut vaa tulee yhdessä keväässä ni tässä sitä ollaanNahka-gore-nahka pitää tsekata myös!![]()
sanoi:Schubertin kypäristä olen myös kuullut hyvää, Arain ja Shoein "johtaessa" kehuja. Mun pää on vähintään yhtä epämuodostunut kuin erään kuuluisan artistin nenävärkki..on semmonen pieni myhkyrä tuolla takaraivossa jonka muistan joskus mopoiässä haitanneen kypärässä, jollei ollut tarpeeksi isoa pottaa päässä![]()
sanoi:Mitenkä suojaavat/hyvät Puman kengät ovat? Miten kesällä, tuleeko varpaista yellow submarineja?
Hinnoittelun ne ainakin osaa!RUKKA Lancelot-puku noin 2200 egee, siitä vaan shoppaamaan...![]()
Hmm... no ei voi!Ja jos niitä sitten nurkkiin kerääntyy ni sitten voi vaihdella välillä takkia, kuivalla kelillä pitää niitä jotka eivät ihan pitänytkään vettä..tai ainakin tällä voi itselleen perustella kolmea takkia sitten![]()
2) Pyörävalinnan olen rajannut seuraaviin malleihin
- Aprilia RSV Mille ® 1999-2004
- Honda VTR SP1/SP2 1999-2004
- Suzuki GSX-R750 2000-2004
ajokilsoja mahd. vähän tietty, hinta mielellään 7-8k tuntumassa, ei kuitenkaan ehdoton limiitti.
Eiköhän noita karvalakki mallin vanhakoppasia Millejä just ja just tohon löydy, R tahi uudemman mallinen mennee yli ja SP1/2:n löytäminen ylipäätään on kiven takana. Noista kolmesta SP mun mielestä kaikista askeettisin ja äärimmäisin kun miettii ajatuksiasi käyttötarkotuksesta, noin kuskin kannalta. Kaks päällä ajosta ei hajua.2) Pyörävalinnan olen rajannut seuraaviin malleihin
- Aprilia RSV Mille ® 1999-2004
- Honda VTR SP1/SP2 1999-2004
- Suzuki GSX-R750 2000-2004
ajokilsoja mahd. vähän tietty, hinta mielellään 7-8k tuntumassa, ei kuitenkaan ehdoton limiitti.
hmm..ei kyl taida löytyä kuin tota gsx-r:ää tuohon hintaluokkaan, mitä olen itse nähnyt...
Hah hah hah... Aivan samaa mieltäSe on tosi rakkautta jos noiden kyydissä neito/rouva viihtyy...![]()
![]()
Enpä oo ajanu SV:llä metriäkään, mut nuo matkustajan oltavat ei kai siinäkään kaikkein parhaat ole.Mors taas,
mitäs ootte mieltä Suzuki SV1000 S vempeleestä? Ajoasento kaiketi hieman pystympi ja matkustajallekin vähän parempaa polvikulmaa tarjolla? Ykkösbeibeni kesäksi on edelleen RSV Mille ® mutta tuokin on kyllä ihan ajatustasolla vielä..
R