• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ensimmäisen MP:n osto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kepa-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro kaikille ja asiaan...

Elikkä nyt ois ensimmäisen pyörän osto mielessä ja vähän askarruttaa että onko 600cc pyörät mulle pieniä kun olen 190cm pitkä? Hintahaarukka max.6000e ...Olen nyt kattou Kawasakin 600-900 ninjaa -95-96 ja toisena vaihtoehtona olisi Suzukin gsx-r 750 -96. Kumpa mahtaa olla istumakorkeudeltaan korkeempi?

Tietty tekisi mieli kyllä R-6 mut nehän näyttää olevan suht hintavia
sad_orig.gif
Kiitos jo etukäteen

Elikkä nyt ois ensimmäisen pyörän osto mielessä ja vähän askarruttaa että onko 600cc pyörät mulle pieniä kun olen 190cm pitkä?   Hintahaarukka max.6000e ...Olen nyt kattou Kawasakin 600-900 ninjaa -95-96 ja toisena vaihtoehtona olisi Suzukin gsx-r 750 -96.  Kumpa mahtaa olla istumakorkeudeltaan korkeempi?

Tietty tekisi mieli kyllä R-6 mut nehän näyttää olevan suht hintavia  
sad_orig.gif
Ainahan näitä kannattaa käydä istumassa, niin siitä muodostuu jo ihan hyvä käsitys. Pyörä 'pienenee' sitten vielä vähän, kun sillä aikansa ajelee ja 'kevenee' aina ajossa.

Vanhemmista kawoista en ajoasennon suhteen tiedä, mutta mielestäni rr, gsx-r, r6-linjalla olet turhan pitkä. Kyllä niillä ajamaan mahdut - mitä nyt pää kolisee ehkä kyyryssä pleksiin. Kyse on enemmänkin varmaan siltä, että toisinaan arjessa iso mies pienen pyörän päällä näyttää hassulta. Penkin korkeus ei yleensä vaikuta pyörän kokoon tässä luokassa. Jalkatapit nousevat samaa tahtia.

Käy istuskelemassa ja kokeile verrokiksi heittäytyä vaikkapa tuplaäksän tai muun matka<s>posrtin</s>...sportin päälle.

edit: Mitään en oo ottanu.

Täysillä hyvää tulee.  
buttrock.gif

+1
Jep. Heti kun säät antaa periksi, niin menen kelaamaan askin läpi
idea3.gif
Ja hyttiä ei alas vasta ku +200 jälkeen...
tounge.gif
Ei sitä oteta alas. Se tulee kyl sielt väkisi kun alkaa 6 vaihde hakkaa rajottimee
tounge.gif
Mut ei oikeesti kannata yhtää löysätä sitä vaijeria tai et opi ikinä ajamaa, täysiä vaa
thumbs-up.gif

On kyllä tähän mennessä ollut upea harrastus tämä moottoripyöräily. Ei kyllä tee mieli hypätä auton rattiin kuin pakosta  
062802moto_prv.gif

Nyt on joku 1000km taitettu rytkösellä ja upea peli on ollut. Todella nautinnollinen ajaa ja yllätti matka-ajossakin positiivisesti. Tehoa on aivan käsittämättömän paljon enkä ole kunnolla ottanut kuin pieniä kiihdytyksiä, mutta tuntuu kuin silmissä sumenisis kun tämä pirulainen alkaa repimään
bowdown.gif

Ensi kesäksi suunnittelin, että voisin vaihtaa uudempaan pyörään. Olen tykästynyt Kawan ZX-10R:n ja Yamaha R1:sen muotoiluun. Tuplaputket tuo myös pyörään sellaista räyhäkkyyttä. Kawa musta/vihreänä ja R1 mustana
inlove.gif
Täytyy kyllä käydä koeajamassa joku viikonloppu noita pyöriä.

Back