Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
suopo sanoi:Ei ikinä kannata luottaa huolto-aseman mittareihin, ne näyttää ihan mitä sattuu tai sitten ei
Oma mittari on paras henkivakuutus.
Mittaus aina kylmänä, ennen ajoon lähtöä.
Ja kannattaa muistaa että ne ohjepaineet on "suositus vähintään", mulla aina 0,2..0,3 yli suositusten
tl72 sanoi:käyhän toi bilteman mittari ainakin taskulampusta eihän se näyttänyt kun 0.5 bar väärin luultavasti siitä johtuen pirellin diablo kestil noin ,3000![]()
GuessWho sanoi:Mun biltema on "kellotettu" kolmen eri mittarin kanssa ja toleranssit on olleet +- 0,2 sisällä.
Phexaer sanoi:Bike-lehden mainitsema mittari siis jotain 'vanhempaa' mallia. Tuossa tuo uusi, http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---...s/Pyorat-ja-vanteet/Rengaspainemittari-15219/ . Viittaatteko siihen vai siihen vanhempaan?
eipä ole toi mutta käykö toi muka mopoon,onko tossa muka kulma ?Phexaer sanoi:Bike-lehden mainitsema mittari siis jotain 'vanhempaa' mallia (mustaa muovia ja perus 'taskulaskin'-mallia oleva LCD näyttö). Tuossa tuo uusi, http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---...s/Pyorat-ja-vanteet/Rengaspainemittari-15219/ . Viittaatteko siihen vai siihen vanhempaan?
tl72 sanoi:eipä ole toi mutta käykö toi muka mopoon,onko tossa muka kulma ?

Phexaer sanoi:Tosiaan, ei tullut mieleenkään. Oli ainoa mikä muistutti tuota 'vanhaa' mallia nopealla haulla.
Sopivaa sitten metsästämään..
Jospa pidetään tämä aikaansaannos ihan .ORGin kunniassaS2P2 sanoi:Linkatkaa joku tää ketju jollekin Yamahalle tai Hondalle.. Lahjoittavat kunnon pyörän ja saavat medianäkyvyyttä ihan urakalla moisella tempauksella.. Ja kaveri saa kunnon pyörän![]()
.vmsl sanoi:
. Unipäissä ei eilen enää kiinnostus/osaaminen minkäänlaista luokkaa. No ei se osaaminen nukkuneena sen parempaakaan
.Kriisi sanoi:Mulla näyttäis noita rengaspainemittareita olevan 3 kpl, ja vähemmälläkin pärjäisin. Kahdesta tosin patterit on loppu, mutta ne on vaihdettavissa. Lisäksi kaappeja penkoessa löytyi 2 kpl kypärähuppuja ja pari buffia joille ei itsellä ole käyttöä, sekä yhdet koon 10 nahkahanskat (varmaan jonkun exän peruja) joista olisin valmis luopumaan hakemisen vaivaa vastaan.
Yksi nahkatakkikin olisi sovitettavaksi, voi vaan jäädä hihat lyhyeksi sulle. Siitä en ihan ilman luopuisi, mutta sopuhintaan kuitenkin. Itse olen selkäleikkaustoipilaana joten olen aika pitkälti jumissa kotona Leppävaarassa enkä voi lähteä kamoja mihinkään tuomaan. Ilmoittele jos olisit kiinnostunut jotain noista hakemaan pois![]()

Kyllä se mopoon käy, ne kulmat olis tarkotus olla niissä venttiileissä.tl72 sanoi:eipä ole toi mutta käykö toi muka mopoon,onko tossa muka kulma ?

suopo sanoi:Ei ikinä kannata luottaa huolto-aseman mittareihin, ne näyttää ihan mitä sattuu tai sitten ei
Oma mittari on paras henkivakuutus.
Mittaus aina kylmänä, ennen ajoon lähtöä.
Ja kannattaa muistaa että ne ohjepaineet on "suositus vähintään", mulla aina 0,2..0,3 yli suositusten
kawan ventiileissä nyt ei ole kulmia kun ne on suurnopeus venttiilitcompinho sanoi:Kyllä se mopoon käy, ne kulmat olis tarkotus olla niissä venttiileissä.
Tämä Michelinin mittari on kanssa pärjänny testeissä jos en ihan väärin muista.