• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ensimmäinen pyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EpicOde
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro,

Aloitin juuri ajamaan moottoripyöräkorttia (A2) ja nyt tuli sellainen ongelma etten tiedä millaisen pyörän hommaisin :blink:

Olen ajanut nuorempana mopolla, en koskaan sen isommalla. Pyörä olisi kesällä ahkerassa nurkka-ajossa ja pidemmillä reissuilla Suomea ristiin rastiin erilaisten viikonloppureissujen muodossa.

Pyörän tarvitsisi siis olla <35kw ja olen katsellut kawasaki 650cc ninjoja, honda cbr 500cc ja honda nc700. Kaikki kommentit, palautteet ja kritiikki olisi tervetullutta jotta osaisin tehdä valistuneen ostopäätöksen :thumbup:

Hintahaarukka olisi siis 5000 - 8000e.

PS. Jos tämä keskustelu väärässä osiossa niin pahoittelut, ensimmäinen kerta foorumilla :)

Viimeksi muokattu:
Jos budjetti riittää niin voin suositella Yamahan MT-07:kaa joita saa kohtuu hintaan uutenakin.

Hyvä peruspyörä erinomaisella koneella.

Samaa mieltä edellisen kanssa. MT-07 on hyvä yleispyörä joka toimii varmasti hyvin sekä nurkka että pidemmässä ajossa. 690 Duke taas on parhaita 2A kelpoisia pyöriä kaupunkiin ja mutkateille. Mutta NC 700 en ottaisi jos vähänkään haluat pitää hauskaa etkä vain ajaa paikasta toiseen. NC ei ole huono pyörä, mutta kun itse sellaisella pari viikkoa ajelin kotarin ollessa huollossa niin huomasi kyllä että ei mikään luonteikkain vehje kyllä ole.

Mutta koeajamallahan sen vasta tietää :cruising: . Joku saattaa pitää NC:tä hauskana pyöränä, minusta se on 2 pyöräinen auto joka kuluttaa vähän ja on mukava :doh:

Samaa mieltä nc700 Hondasta, ei kovin innostava ajettava.

Ducati Hypermotard 1100 on alle 70kw ja on käsittääkseni aika kiinnostava ajettava. Tourinkikin varmaan onnistuu kun laittaa onnistumaan.

Back