Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kun aloitin 2003 niin silloin jo tuollainen kirjallinen koe tuli suorittaa.Kuulunu pikkasen korkeelta tasolta huhuja että ensi vuonna jokaisen kisakuskin tulee suorittaa mm. kirjallinen koe, jossa kysymyksiä mm. liputuksesta ja muusta yleisestä kilpailuissa tarvittavasta tiedosta...valitettava tosiasia on että läheskaan kaikki kilpakuskit eivät aina osaa käyttäytyä
riittävästi mm. vastalausetta tehtäessä yms.![]()
![]()
Siis WTF? Pitääkö suorittaa molemmat, teoria- ja ajokoe, että saa osallistua kisoihin?Jos ei oo suorittanut, ei asiaa kisoihin...siis jos ei oo ennen kisannu,
Kyllä pitää.Siis WTF? Pitääkö suorittaa molemmat, teoria- ja ajokoe, että saa osallistua kisoihin?Jos ei oo suorittanut, ei asiaa kisoihin...siis jos ei oo ennen kisannu,
Kuulemma pitkämatkalaisille tai muusta syystä 22.4. pois olleille on 13.5. Motoparkissa aamulla se teoriaosuus ennen ajo-osuutta tais alkaa 08:30. Itse oon ainakin menossa sinne eli toivottavasti semmonen sieltä löytyy.Näin se menee tänä vuonna, 22.4.06 oli Kuljettajatutkinnnon teoriaosuus Helsingissä (SML) (aika kivasti porukkaa) Sitte 13. - 14.5.06 ajoleiri ja kuljettajatutkinnon rataosuus, Motoparkissa.
Jos ei oo suorittanut, ei asiaa kisoihin...siis jos ei oo ennen kisannu, erittäin hyödyllinen, jopa vanhat konkarit ei aina käsitä kaikkea mm. lipuista ja niiden merkityksestä kuten esim valkoinen lippu![]()