sitä just tossa kavereittenkaa podettii ku nyt syksyllä et päässy. Onpaha paikallisille busanisteillekkii joku joka lyö luun kurkkuun
(jos lyö)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.mpmaailma.fi/index.php?news=2&news_id=1214Mitä pyörästä muuten kosahti tuon vedon aikana?
Moi!Itsekin tuli tuo ohjelma katottua sillai sivusilmällä.. Mitä pyörästä muuten kosahti tuon vedon aikana? Onko jtn suurinpiirtein-arviota noista teholukemista? =) Anyway, kyllähän tuo 290km/h ihan kelpo nopeus oli, onnea siitä..![]()
Eipä näyttänyt tuo poksahdus sinua harmittaneen.....otitko ilokaasulaitteet "omaan käyttöön" vaurion havaittuasi?Moi!Itsekin tuli tuo ohjelma katottua sillai sivusilmällä.. Mitä pyörästä muuten kosahti tuon vedon aikana? Onko jtn suurinpiirtein-arviota noista teholukemista? =) Anyway, kyllähän tuo 290km/h ihan kelpo nopeus oli, onnea siitä..![]()
Suli tulpat, männät, pakovena, kansi.. että sillee!
Takarenkaalla oli 260hp. 290kmh oli 900m kohdalla vitosen alussa ja poks..
JR
Hienolta näytitte molemmat, mies ja pyöräEXTRA KIITOKSET KAIKILLE!Muistakaapa kahtua tänään ennätystehdas.
Rissanen vetää Joensuun lentokentällä kovaa. Vaikkakin paikat eivät kestäneet.
Klo 19:30 MTV3
Ja muistakaa äänestää niin Jouni saa hienon "auton"![]()
T. Jouni
Ps. Lupaan että sirkushuvit jatkuu ja makkaraa riittää niin kauan kun Kotivara sitä kolmessa vuorossa tekee! Eli kaikki radalle ensi suvena... ja mun ohi ajaneet tienaa taas makkaran (koskee myös Artsia)
Kiitos kutsusta ! Tulenpa kyllä ja otan ison pullon hupikaasua mukaan, niin Frankin ei tartte mököttää kun me pidetään hauskaa ;-)Hienolta näytitte molemmat, mies ja pyöräEXTRA KIITOKSET KAIKILLE!Muistakaapa kahtua tänään ennätystehdas.
Rissanen vetää Joensuun lentokentällä kovaa. Vaikkakin paikat eivät kestäneet.
Klo 19:30 MTV3
Ja muistakaa äänestää niin Jouni saa hienon "auton"![]()
T. Jouni
Ps. Lupaan että sirkushuvit jatkuu ja makkaraa riittää niin kauan kun Kotivara sitä kolmessa vuorossa tekee! Eli kaikki radalle ensi suvena... ja mun ohi ajaneet tienaa taas makkaran (koskee myös Artsia)![]()
Tuu ens kesänä meillä käymään kun oot lähistöllä, niin ei tartte mennä sinne lauttasaareen norkoileen.. T, Murmeli ja Frank
http://rhead.1g.fi/kuvat/Nopeusajot+4.8.2007+Joensuu/IMG_3878.JPGMistään mitään tietämättä, niin minkälainen vaihteenvaihtojärjestelmä pyörässä oli? Kuullosti siltä että ois hakannut rajoittajaa vastaan jossain vaiheessa, ja joku vaihto ois vähän epäonnistunut? Ja eikös se vähän auttaisi jos mies makaisi pleksin takan piilossa tuulta? Vai valehteliko kuvauskulmat?
Moi!Mistään mitään tietämättä, niin minkälainen vaihteenvaihtojärjestelmä pyörässä oli? Kuullosti siltä että ois hakannut rajoittajaa vastaan jossain vaiheessa, ja joku vaihto ois vähän epäonnistunut? Ja eikös se vähän auttaisi jos mies makaisi pleksin takan piilossa tuulta? Vai valehteliko kuvauskulmat?
Moro!Ai luuletko että Frankille yks pullo riittää![]()
..no voihan se sillä alotella, lopputulos on kuitenkin (melkein) aina samaMoro!Ai luuletko että Frankille yks pullo riittää![]()
Riittäsköhän toi 60kg pullo ?
Onko kellään tietoa? Itse kuskilla kenties?Tulipahan vanhingossa vilkaistua kyseinen lähetys mutta jäi hieman epäselväksi, että minkä tahon myöntämä tuo maailmanennätys oli ja mitkä ovat tarkat säännöt, jos joku vaikka päättää yrittää parantaa tuota ennätystä? (Varmaan tämäkin asia löytyisi jostain muusta viestiketjusta muttaku ei jaksais alkaa kaiken tän skeidan seasta tonkimaan...)
Jospa minä koetan selvittää asiaa. Eli kiihdytys paikaltaan, matkana maili (1609m). Alle 1000cc, vakiorunko. Guinnessin ennätys taisi olla.Onko kellään tietoa? Itse kuskilla kenties?Tulipahan vanhingossa vilkaistua kyseinen lähetys mutta jäi hieman epäselväksi, että minkä tahon myöntämä tuo maailmanennätys oli ja mitkä ovat tarkat säännöt, jos joku vaikka päättää yrittää parantaa tuota ennätystä? (Varmaan tämäkin asia löytyisi jostain muusta viestiketjusta muttaku ei jaksais alkaa kaiken tän skeidan seasta tonkimaan...)
Kiitos, tätä lähinnä tarkoitinkin. Eli oliko ainoana rajotituksena rakentelulle vakiorunko (siis joku sarjatuotantopyörä) ja alle 1000cm3 kuutiotilavuus.Jospa minä koetan selvittää asiaa. Eli kiihdytys paikaltaan, matkana maili (1609m). Alle 1000cc, vakiorunko. Guinnessin ennätys taisi olla.Onko kellään tietoa? Itse kuskilla kenties?Tulipahan vanhingossa vilkaistua kyseinen lähetys mutta jäi hieman epäselväksi, että minkä tahon myöntämä tuo maailmanennätys oli ja mitkä ovat tarkat säännöt, jos joku vaikka päättää yrittää parantaa tuota ennätystä? (Varmaan tämäkin asia löytyisi jostain muusta viestiketjusta muttaku ei jaksais alkaa kaiken tän skeidan seasta tonkimaan...)
Itse näin tuon ennätystehtaan pätkän puolesta välistä loppuun. Jäi ainakin itseäni vaivaamaan, ettei siinä "ennätyslaatikossa" lopussa sanottu tuota, että kiihdytys oli paikaltaan.
Maallikko saattoi helposti katsoa, että eihän tuo 290km/h ole mitään..
Edit: Niin, ja tuolla on se pääkeskustelu:
Kawa 9R + kaasut = 350km/h ?