Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koitan värkätä... Mitään en lupaa, mutta yritystä on ilmassa. Siis mullon tollanen kovalevyllinen verme, josta saa siirreltyä toki PC:lle... Missä muodossa nuo ovat, ei hajua. Koitan palata vielä ehtoommalla jos "onnistun"Jos jollai tääl on TV-kortti tms systeemi jolla ton Rissasen pätkän sais PC:lle videoklippinä ni voisko joku sielu ystävällisesti tallentaa sen telkkarista ja lähettää mulle? Kiitos!
OK tänxKoitan värkätä... Mitään en lupaa, mutta yritystä on ilmassa. Siis mullon tollanen kovalevyllinen verme, josta saa siirreltyä toki PC:lle... Missä muodossa nuo ovat, ei hajua. Koitan palata vielä ehtoommalla jos "onnistun"Jos jollai tääl on TV-kortti tms systeemi jolla ton Rissasen pätkän sais PC:lle videoklippinä ni voisko joku sielu ystävällisesti tallentaa sen telkkarista ja lähettää mulle? Kiitos!![]()
EXTRA KIITOKSET KAIKILLE!Muistakaapa kahtua tänään ennätystehdas.
Rissanen vetää Joensuun lentokentällä kovaa. Vaikkakin paikat eivät kestäneet.
Klo 19:30 MTV3
Ja muistakaa äänestää niin Jouni saa hienon "auton"![]()
tuu sen pyöräskanssa lappeenrantaan ajaaEXTRA KIITOKSET KAIKILLE!Muistakaapa kahtua tänään ennätystehdas.
T. Jouni
Ps. Lupaan että sirkushuvit jatkuu ja makkaraa riittää niin kauan kun Kotivara sitä kolmessa vuorossa tekee! Eli kaikki radalle ensi suvena... ja mun ohi ajaneet tienaa taas makkaran (koskee myös Artsia)
Moi!tuu sen pyöräskanssa lappeenrantaan ajaaEXTRA KIITOKSET KAIKILLE!Muistakaapa kahtua tänään ennätystehdas.
T. Jouni
Ps. Lupaan että sirkushuvit jatkuu ja makkaraa riittää niin kauan kun Kotivara sitä kolmessa vuorossa tekee! Eli kaikki radalle ensi suvena... ja mun ohi ajaneet tienaa taas makkaran (koskee myös Artsia)![]()